У зв'язку з проведенням реконструкції газових мереж середнього та низького тиску, що прокладені по вул.Героїв Чорнобиля у м.Коростишів, з 12 травня 2021 року буде припинено газопостачання до побутових споживачів с.Козіївка та наступних вулиць м.Коростишів:

- Гелевея, від буд.№134;

- Ватутіна;

- Бурштинова;

- Героїв Чорнобиля;

- пров.Героїв Чорнобиля;

- Маяковського;

- Героїв Танкістів;

- Східна;

- Варшавська.

        Відновлення газопостачання відбудеться поступово, після завершення усіх ремонтних робіт. Плановий термін проведення 7 діб.

Близько 355 млн. грн додатково для бюджетів громад Житомирщини: АМУ наполягає на збільшенні відсотка ПДФО для бюджетів громад

На розгляді у Комітеті Верховної Ради України з питань бюджету знаходяться розроблені Асоціацією міст України спільно з групою народних депутатів законопроекти №5066 та №5066-1, що пропонують збільшити частку зарахування ПДФО до бюджетів громад із 60 до 65 відсотків, - повідомляють в Офісі реформ Житомирського РВ АМУ.

Законопроекти регламентують зміни, що мають бути відображені у Бюджеті України починаючи із 2022 року. Так, законопроект №5066 передбачає таке збільшення для бюджетів громад за рахунок відповідного зменшення відсотка зарахування податку до державного бюджету, а законопроект №5066-1 – за рахунок відповідного зменшення відсотка зарахування податку до обласних бюджетів.

«Обидва проєкти спрямовані на досягнення однієї цілі – посилення фінансової спроможності територіальних громад та зміцнення матеріально-фінансової бази місцевого самоврядування. Збільшення відсотку зарахування ПДФО на 5%  для громад це:можливість частково компенсувати видатки перекладені державою на органи місцевого самоврядування, а саме: на утримання закладів профтехосвіти; фінансування державних соціальних гарантій; виплату заробітної плати непедагогічним працівникам закладів середньої освіти, утримання таких закладів, забезпечення навчального процесу; фінансування комунальних послуг та енергоносіїв закладів охорони здоров’я» - наголосила виконавчий директор Житомирського РВ АМУ Тетяна Кухарська.

Асоціація міст України відзначає, що законопроекти №5066 та №5066-1 є збалансованими та враховують інтереси як державного бюджету, так і місцевих бюджетів. Для громад збільшення відсотку зарахування ПДФО із 60 до 65 відсотків – це отримання додаткового обсягу фінансового ресурсу в обсязі 11,1 млрд. гривень. Тергромади Житомирщини зможуть додатково отримати близько 355 мільйонів гривень.

11amu

 

14.04.2021 Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №420 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів», якою внесено зміни до порядку надання субсидій з травня 2021 року.

Постановою Кабінету Міністрів України доповнено перелік умов за яких субсидія не призначається, зокрема у разі якщо будь-хто із членів домогосподарства або член сім'ї особи із складу домогосподарства:

- має у власності більше ніж один транспортний засіб, з року випуску якого минуло менше ніж 15 років (крім мопеда і причепа),

- має у власності більш ніж одне житлове приміщення (квартиру, будинок), крім житла розташованого на тимчасово окупованій території або непридатного для проживання;

- протягом 12 місяців перед зверненням на суму понад 50 тис. грн. здійснили купівлю, в тому числі безготівкової або готівкової іноземної валюти, банківських металів, оплатили послуги, здійснили внески до статутного капіталу, надали фінансову допомогу (позику);

- на 1 число місяця, з якого призначається житлова субсидія має на депозитному рахунку кошти у сумі, що перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімум для працездатних осіб встановленого для працездатних осіб на 1 січня року, в якому призначається житлова субсидія (у 2021 році - 56 750 грн.).

З травня 2021 року житлова субсидія надається у грошовій готівковій формі.

Визначено, що з травня 2021 року призначення житлової субсидії (у тому числі на наступний період) здійснюється лише після подання нових заяви про призначення та надання житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

Звертаємо увагу, що при цьому зберігається право на призначення житлової субсидії з травня 2021 року у разі звернення за її призначенням протягом травня-вересня 2021 року.

Для призначення житлової субсидії подаються наступні документи:

- заява та декларація (за новими формами);

- довідки про доходи - у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення у порядку, передбаченому чиним законодавством.

У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру; копія договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності); договір наймання (оренди) житла (у разі наявності); додаткові документи, які необхідні для розгляду питання призначення субсидії (у разі призначення субсидії у виняткових випадках, зокрема на фактично проживаючих осіб).

При собі необхідно мати: паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код), інформацію про: паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) членів домогосподарства та членів їх сімей (в тому числі, які зареєстровані за іншою адресою), особові рахунки в організаціях надавачах житлово-комунальних послуг якими користуєтесь.

Прийом документів на призначення житлової субсидії проводиться:
          - посадовими особами управління Центру надання адміністративних послуг міської ради;

- відповідальною посадовою особою управління соціального захисту населення та охорони здоров’я міської ради (через управління ЦНАП, щовівторка та щочетверга з 900 до 1700 );

- уповноваженими особами старостинських округів;

- відділом №2 (м.Коростишів) управління праці та соціального захисту населення Житомирської райдержадміністрації (у разі надіслання документів поштою за адресою: м.Коростишів, вул. Святотроїцька, 18, 12500, або в електронній формі через сайт Мінсоцполітики в розділі Е-сервіси за посиланням: https://subsidii.mlsp.gov.ua/).

Одночасно повідомляємо, що Міністерством соціальної політики України підготовлено проект наказу «Про внесення змін до форм Заяви про призначення та надання житлової субсидії у грошові формі та Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії».

Бланк нової заяви та декларації можливо отримати безпосередньо у місцях прийому документів після прийняття наказу Мінсоцполітики.

 

За інформацією управління соціального захисту

населення та охорони здоров’я міської ради

     МКП "Водоканал" повідомляє про те, що з 11.05.2021 року по 16.05.2021 року будуть проводитися профілактичні роботи по очищенню, промиванню та хлоруванню резервуару чистої води 3000м3.

        Вода на місто буде подаватися з двох резервуарів чистої води по 200м3 кожний по мірі їх наповнення. У зв'язку з цим можливі перебої з водопостачання міста.

        Зверніть особливу увагу!!! З 17.05.21 по 23.05.21 року буде проведено хлорування та промивання водорозвідної мережі міста. Просимо не вживати воду для приготування їжі та у питних цілях у зазначені дні.

        Просимо вибачення за тимчасові незручності.

 

Директор МКП "Водоканал"                                                                                                                            В.Г.Снітко

         МКП "Водоканал" повідомляє, що 7 травня 2021р. будуть проводитись ремонтні роботи на пошкодженому водопроводі по вул.Назаренка. В зв'язку з цим буде зупинено водопостачання на час проведення ремонтних робіт по вул.Назаренка, частково вул.Героїв Небесної Сотні (від перехрестя вул.Різдвяної до вул.Гвардійської), вул.Чайковського, вул.Прудова, вул.Короленка.

        Просимо вибачення за тимчасові незручності.

 

Директор МКП "Водоканал"                                                                                                                               В.Г.Снітко

Управління Центру надання адміністративних послуг Коростишівської міської ради (далі – Управління ЦНАП) повідомляє, що мешканці громади можуть звертатися за адміністративними послугами, зокрема, у сфері земельних відносин, архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства, державного архітектурно-будівельного контролю, соціального захисту населення, реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, реєстрації бізнесу та речових прав на нерухоме майно до Управління ЦНАП щоденно (крім неділі):

Понеділок, вівторок з 8.00 год. до 17.00 год;

Середа з 8.00 год до 20.00 год.

Четвер з 8.00 год до 17.00 год.

П’ятниця з 8.00 год до 16.00 год.

Субота з 8.00 год. до 15.00 год.

Також, в Управлінні ЦНАП за адресою вул. Соборна площа, 18, м.Коростишів проводять прийом

У вівторок та четвер з 9.00 до 17.00 год (з перервою на обід) – спеціаліст управління соціального захисту населення та охорони здоров’я міської ради з питань призначення різних видів державних соціальних допомог, пільг та субсидій.

У середу з 9.00 до 13.00 год. – спеціаліст Коростишівського відділу обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області з питань призначення, перерахунку, виплати пенсії, прийому документів для призначення, перерахунку, виплати пенсії, тощо.

У п’ятницю з 9.00 до 13.00 год. -  спеціаліст КП «Коростишівське архітектурно – планувальне бюро» з питань проведення інвентаризації об’єктів нерухомості, виготовлення актів про знесення будівель, висновків про технічну можливість поділу майна, підготовки документів до виконання будівельних робіт.

У разі виникнення додаткових запитань, консультації можна отримати за телефонами у спеціалістів ЦНАП міської ради (04130) 5-25-88 та (068) 861-68-28, відділу реєстрації місця проживання (04130) 5-25-35 та (096) 988-70-98, відділу реєстрації юридичних осіб, ФОП, нерухомого майна (04130) 5-09-44 та у режимі листування на електронну пошту cnapkor_miskrada@ukr.net.

 

Начальник управління                                                                           О.Ю. Зелінська

05 травня 2021 року з 9.00 до 17.00 Коростишівський РЕМ буде проводити ремонт лінії електропередач у зв’язку з цим буде відключено артезіанську свердловину і припинено водопостачання по вул.Потєхіна, Гелевея, Жиляєва, Сидоренка, Ліваневського, Польова, Броницького, Варшавська, Г.Чорнобиля.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

Адміністрація МКП «Водоканал»