Коростишівська міська рада доводить до мешканців Коростишівської ОТГ, що на даний час розпочато в тестовому режимі роботу Управління Центру надання адміністративних послуг міської ради, яке знаходиться на першому поверсі приміщення за адресою: м.Коростишів, вул. Соборна Площа, 18.

На сьогодні поставка матеріально-технічного обладнання та програмного забезпеченняПрограмою «U-LEAD з Європою» не здійснена, однак з 02 листопада 2020 року жителі громади зможуть отримати наступні адміністративні послуги місцевого значення у сфері містобудування (присвоєння та зміна поштових адрес, надання будівельного паспорту забудови земельної ділянки, надання містобудівних умов та обмежень; оформлення паспорта прив’язки ТС для здійснення підприємницької діяльності), благоустрій (надання дозволу на порушення об’єктів благоустрою, погодження розташування на об’єктах благоустрою пересувних об’єктів сезонної торгівлі,  проведення ярмарків на території міської ради та ін.), житло (видача дубліката, внесення змін до свідоцтва про право власності на житло, видача довідки про участь (неучасть) в приватизації житла), обслуговування (надання матеріальної допомоги учасникам АТО та незахищеним верствам населення громади та на поховання, видача копії витягів з рішень міської ради та виконавчого комітету, встановлення зручного для населення режиму роботи підприємств, установ та організацій, визначення пайової участі забудовників у створенні та розвитку інженерно-транспортної інфраструктури), надання відомостей з Державного земельного кадастру (ДЗК), державна реєстрація земельних ділянок, земельні послуги идача дозволу на розроблення проекту землеустрою, затвердження відповідних технічних документацій, внесення змін до рішень та ін.), послуги Державного архітектурно-будівельного контролю (ДАБК) та адміністративні послуги соціального характеру.

Консультації у спеціалістів Управління ЦНАП можна отримати у телефонному режимі за номерами (04130) 5-25-88 (відділ забезпечення діяльності ЦНАП), (04130) 5-83-35, 0969887098 (відділ реєстрації місця проживання), (04130) 5-09-44 (відділ державної реєстрації юридичних осіб, ФОП та речових прав на нерухоме майно) та у режимі листування за адресою електронної пошти cnapkor_miskarada@ukr.net.

Сподіваємося на розуміння і підтримку громади при зверненні до міської ради для вирішення життєвоважливих питань.

Гід з державних послуг — це інформаційний онлайн-портал про всі сервіси, що надаються органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Сьогодні на сервісі доступна інформація про 1170 послуг — місце, строки, вартість,  а також необхідні документи та спосіб оскарження їх результатів. Інформація постійно оновлюється і невдовзі на портал буде перенесено 100% державних послуг в Україні.

Послуги розподілено за 17 категоріями залежно від сфери діяльності та
36 життєвими подіями. Придбати нерухомість, змінити місце прописки чи відкрити бізнес — усю необхідну інформацію щодо офіційних реєстрацій та отримання необхідних послуг можна легко знайти на Гіді.

Гід з державних послуг — це офіційне джерело інформації. Якщо орган виконавчої влади чи місцевого самоврядування під час надання певної послуги вимагатиме довідку, яку не згадано на Гіді, посилання на Гід є аргументом для громадян — не надавати відповідні документи.

На Гіді з державних послуг працює зворотний зв’язок. Якщо користувач не знайшов інформацію про послугу чи виявив помилку в наявній інформації, можна скористатись зворотним зв’язком — і послуга обов’язково з'явиться на сервісі. Зворотний зв'язок допомагає покращити сервіс, виявити проблемні напрямки та найбільш популярні послуги.

Які найпопулярніші державні послуги в Україні?

– Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань;

– Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

– Державна реєстрація фізичної особи-підприємця;

– Реєстрація місця проживання;

– Реєстрація місця проживання дитини до 14 років;

– Реєстрація народження.

Проєкт реалізовано завдяки підтримці проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» та за сприяння проєкту SURGe, що фінансується Урядом Канади.

Дія

Існуючі очисні споруди каналізації міста введені в експлуатацію у 1975 році, 25-ти річний ресурс їх експлуатації закінчився у 2000 році.

На даний час основне технологічне обладнання вийшло із ладу, що не дає можливості здійснювати повний технологічний процес біологічного та хімічного очищення стічних вод перед їх скидами у р.Тетерів.

На основі цього міською радою у 2020 році було прийнято рішення задіяти резервні мулові поля, на що виділено 1,6 млн.грн. з міського бюджету.

Станом на сьогодні роботи завершуються.

Даний захід значно покращить екологічний стан природнього екологічного середовищанашого міста і Коростишівської ОТГ в цілому.

122806351

122911285

123027839

 

08жовтня 2020 року відбувся конкурс на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Коростишівської міської ради».

За результатами проведення двох етапів конкурсного відбору конкурсною комісією визнано конкурс таким, що відбувся та визначено переможця конкурсу – Яцко Олену Петрівну.

Шановний Олеже Леонідовичу!

images 17191

Прийміть наші найщиріші побажання міцного здоров'я, особистого щастя, невичерпної енергії і наснаги у всіх ваших добрих справах. Хай у вашому домі завжди панують мир і злагода, у серці – доброта, а у справах – мудрість та виваженість. Нехай доля і надалі буде прихильною до вас, даруючи радість життя, незрадливу удачу, вірних і надійних друзів!

Коростишівський районний суд Житомирської області з 29 вересня перебуває під охороною Служби судової охорони. Це 16-та судова установа регіону, де співробітники Служби виконують завдання з охорони приміщень, здійснення пропускного режиму з дотриманням карантинних мір, підтримання громадського порядку, припинення проявів неповаги до суду та забезпечення безпеки учасників судового процесу.

Для церемонії передачі приміщення суду під охорону до Коростишева прибуло керівництво та начальники відділів Територіального управління Служби судової охорони у Житомирській області. Вони проінструктували наряд співробітників та забезпечили їх необхідними приладами та засобами для здійснення пропускного режиму.

«Від сьогодні ваш суд під надійною охороною Служби судової охорони, тож сподіваємося за порозуміння та плідну співпрацю», - зазначив начальник територіального управління полковник Служби Геннадій Герасимчук, вручаючи виконувачу обов’язків голови Коростишівського суду Романові Василенку табличку з логотипом Служби судової охорони.

В.о. голови суду в свою чергу зазначив, що поява у приміщенні установи Служби судової охорони довгоочікувана, і колектив суду з готовністю співпрацюватиме зі співробітниками, які несуть службу на посту пропуску.

Спокійних нарядів та законослухняних відвідувачів співробітникам Служби побажав начальник Коростишівського відділу поліції підполковник поліції Вадим Жикевич.

Нагадаємо, що співробітники Служби судової охорони мають право:

- вимагати від осіб, які входять до приміщення суду, пред’явлення документа, що посвідчує особу;

- здійснювати поверхневу перевірку відвідувачів шляхом їх візуального огляду та огляду їх речей, проведення по поверхні вбрання спеціальним приладом або засобом;

- затримувати осіб, які незаконно проникли або намагаються проникнути на об’єкти охорони, перевіряти у них документи, що посвідчують особу, здійснювати особистий огляд затриманих та огляд їх речей, які є при них, і передавати їх правоохоронним органам;

- застосовувати зброю, заходи фізичного впливу та спеціальні засоби в порядку та випадках, визначених законами України «Про Національну поліцію» та «Про охоронну діяльність».

Також на період карантину громадяни, яких викликано до суду для участі в засіданнях, мають дотримуватися маскового режиму та пройти дистанційну термометрію.

Не допускається прохід осіб до приміщень суду, іншого органу судової влади з вогнепальною, газовою зброєю та пристроями для відстрілу патронів із гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, балончиками, спорядженими речовиною сльозоточивої чи подразнюючої дії, крім працівників правоохоронних органів та фельд'єгерської служби під час виконання ними службових обов'язків.

Пресслужба Територіального управління Служби судової охорони у Житомирській області