Уряд спрямував з резервного фонду держбюджету додаткові 5 млрд грн на реалізацію програми "Зимова єПідтримка".

 e

Про це повідомив Прем’єр-міністр Денис Шмигаль.

За його словами, усі подані українцями заявки на допомогу будуть виконані, люди отримають кошти і зможуть їх витратити на комунальні, медичні, освітні та інші послуги.

Також було вдосконалено механізм виплати коштів для людей старше 60-ти років, людей з інвалідністю І і ІІ груп, які отримують пенсію по інвалідності або соціальну допомогу через банківські установи, та для недієздатних осіб за заявкою опікуна. Ці громадяни отримають свою тисячу гривень через Укрпошту.

“Врегулювали алгоритм обміну інформацією між установами, що реалізують програму «Зимова єПідтримка». Це сприятиме узагальненню даних та інформуванню українців”, – зазначив очільник Уряду.

 Більше про програми Зимової підтримки дізнавайтеся на сайті: e-aid.diia.gov.ua.

Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру оприлюднила дані значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель за 2024 рік який становить 1,12 (зазначений коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується для всіх категорій земель і видів земельних угідь). Отже, нормативна грошова оцінка земельних ділянок порівняно із 2024 роком зросла та має коефіцієнт 1,12.

         Крім того, повідомляємо, що витяги, які були та будуть сформовані автоматично програмним забезпеченням Державного земельного кадастру в період з 01 січня до 16 січня 2025 року, не містять коефіцієнтів індексації за 2024 рік, відповідно, значення нормативної грошової оцінки земельних ділянок, зазначене в цих витягах, потребуватиме перерахунку із застосуванням коефіцієнта індексації за 2024 рік.

         Актуальну нормативну грошову оцінку станом на 2025 рік можна отримати:

-         замовивши послугу 00068 Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки в управлінні ЦНАП  Коростишівської міської ради;

-         скориставшись Е-сервісами Держгеокадастру (https://e.land.gov.ua/)

-         помноживши нормативну грошову оцінку станом на 2024 рік на коефіцієнт 1,12.

ocinka

Нова реальність, в якій ми тепер живемо, вимагає від нас нових знань. Ми постійно повинні дбати про безпеку — свою та своїх дітей. А зараз ще й маємо вміти розпізнавати вибухонебезпечні предмети й знати правила поведінки з ними. Цього ж треба навчати і наших дітей.

 z

👉 Ділимось порадами психологині Світлани Ройз про те, як правильно поговорити з дітьми, щоби не налякати їх та донести важливу інформацію.

Як почати розмову з дитиною?

  1. Виберіть час, коли дитина не зайнята грою чи мультфільмом.
  2. Оберіть місце, де б вам всім було зручно і безпечно. Чим складніша розмова чи тема, тим більш стійкою має бути наша поза, повільнішим темп розмови, і ми уважніші до реакції, зміни пози, питань дитини.
  3. Скажіть, що зараз ви самі вивчаєте щось абсолютно нове і дуже важливе, і попросіть дитину допомогти вам запам’ятати цю інформацію.
  4. Нагадайте, що зараз всі ми допомагаємо нашій армії. Ворог може завдавати шкоди, навіть, коли ми не бачимо його поруч. Ми зараз у безпеці, але нам важливо бути пильними та уважними і допомагати і собі та іншим.
  5. Пам'ятаєш песика Патрона? Ти знаєш, чим він займається? Він допомагає знаходити вибухонебезпечні предмети. Вибухонебезпечні – це коли існує небезпека від вибуху. Уяви, що ми проходимо підготовку разом із Патроном.
  6. Знаєш, які бувають небезпечні предмети? Покажіть зображення міни і запитайте, чи знає дитина, що це. Скажіть, що це міна. Спочатку краще показати ілюстрацію, а наступного разу можна показати реальне фото.
  7. Запитайте дитину, на що їй схожий цей предмет. Відповіді можуть бути найрізноманітніші. Вислухайте усі варіанти, а потім додайте, що цей предмет називається міна і вона дуже небезпечна. У ній захований механізм, що вибухає. Коли ви показуєте картинку, якщо дитина намагається торкнутись самого зображення вибухонебезпечного предмета, скажіть їй: «звикаймо – ні в якому разі, навіть на картинці ми не торкаємося. Не чіпай!»
  8. Спостерігайте за реакцією дитини, якщо ви бачите, що її поза змінилась, що м'язи напружились, дитина зачаїла подих – запропонуйте обійняти. І скажіть: «Ми зараз в безпеці. І будемо в безпеці. Ми вивчаємо це, щоб наші прогулянки були веселими і безпечними». Можна сказати дитині: «пам’ятаєш під час карантину у нас були правила – носити маску, дотримуватись дистанції. А зараз – під час війни і після війни будуть деякий час нові правила. Бути уважними і пильними».
  9. Розкажіть дитині, де можуть знаходитись міни. Вони можуть сховатися у траві, кущах, під деревами, біля будинків та парканів, можуть бути приклеєні до стовбурів дерев чи причаїтись у лісах, парках чи дитячих майданчиках у тих містах, де велись бойові дії.
  10. Вивчіть разом головне правило - не підходь, не чіпай, телефонуй 101.

Вивчіть корисну руханку

👋 Закріпіть правила безпеки в жестах: що більше каналів залучено до запам’ятовування, то кращий ефект. 

 z1

Складіть ручки як бінокль та прикладіть до очей - так позначаємо бути уважними

 z2

Перехрещуємо руки біля грудей - так позначаємо не чіпаю

 z3

Витягніть руку вперед - аби позначати “не підходь”

 z4

Піднесіть долоню до вуха, аби позначити телефон

Нам усім треба бути дуже уважними. Якщо ти побачиш якийсь невідомий предмет  —  не підходь, не чіпай, обережно відійди назад і повідом про знахідку когось із дорослих або зателефонуй за номером 101 і рятувальники неодмінно приїдуть, щоб знешкодити предмет і знову зробити це місце безпечним для людей.

👄 Повторіть разом слова:

Не підходь. Не чіпай. Повідомляй чи телефонуй.

Розмальовки, комікси та відео

Для того, щоб закріпити інформацію, не лякаючи дитину – можна використовувати розмальовки, комікси, відео:

👉 Загадки для дітей на тему мінної безпеки

👉 Комікси та мультфільми про суперкоманду Інфорсів

👉 Мультфільми про Сашка та його друзів

👉 Розмальовки з Інфорсами

 Будь ласка, пам'ятайте – від складної інформації ми швидко втомлюємось, тож не варто такі розмови робити довгими.

Коли ви закінчуєте розмову, щоб зняти напругу, якщо вона виникне, можна ще раз подивитись фото та відео песика Патрона, уявити, що ви перетворюєтеся на песиків. Почухати дитину за вушком. А потім «перетворитись» знов на людей – і запропонувати дитині когось навчити цих правил. Ось тут ви можете переглянути ілюстрації протипіхотних мін та показати їх дітям

Також ми підготували картки-порівняння мін зі знайомими дітям предметами, які ви можете використати під час розмови.

З метою забезпечення соціального захисту, дотримання прав та свобод внутрішньо переміщених осіб, інтеграції їх у приймаючих громадах, а також інформування внутрішньо переміщених осіб, Громадською приймальнею Української Гельсинської спілки з прав людини у м.Рівне був розроблений буклет щодо функціоналу та можливостей Реєстру збитків завданих збройною агресією рф проти України.

buklet

Зазвичай співрозмовник сам ініціює відповідний жест, тож таке вітання є цілком природним і прийнятним. Але в протилежному випадку краще спитати дозволу: «Чи зручно вам потиснути руку?» Саме так, бо протез слід сприймати як звичайну частину тіла.

 bez t

Тонкощам коректної взаємодії з різними людьми, зокрема зі співрозмовниками, які мають один або кілька протезів, присвячений оновлений розділ «Довідника безбар’єрності». Він рекомендує не акцентувати на ампутації кінцівок, оскільки це може створити відчуття незручності.

Загалом ситуація, коли людина соромиться перебувати в громадських місцях після початку користування протезом, поширена. Допомогти у створенні атмосфери довіри та прийняття найкраще вдасться родині. Але навіть із близькими відкритий і щирий діалог може початися лише за взаємної готовності. Людина, яка користується протезом, не завжди здатна одразу говорити про свої емоції, і це слід поважати.

Буває й навпаки: людина з інвалідністю не тільки розповідає, а й жартує сама про себе. Такий чорний гумор може стати ефективним способом зняття напруги та допомогти легше переживати складні ситуації. Але важливо пам’ятати, що навіть у близьких стосунках гумор має межі.

І, мабуть, найбільш незручні запитання ставлять діти, часто надмірно голосно або в некоректних формулюваннях. Варто пояснити, що люди іноді втрачають кінцівки через складні обставини, але не стають від цього менш сильними чи значущими. Уникайте зайвих подробиць, які можуть налякати, але ніколи не залишайте питання дитини без відповіді.

Більше про толерантне спілкування читайте в «Довіднику безбар’єрності» – посібнику з сучасної етики взаємодії, створеному в межах моєї ініціативи.

З 9 січня 2025 року відновлюється робота Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) , таку офіційну заяву зроблено Міністерством юстиції України.

Чекаємо на поновлення електронної інформаційної взаємодії з державними органами – Державною податковою службою, Державною службою статистики України, Пенсійним фондом України, Міністерством цифрової трансформації та іншими відомствами, які використовують дані ЄДР у своїй діяльності.

Запрацює низка онлайн послуг за допомогою Дії. На порталі ЄДР відновлять функції:

• безкоштовний пошук інформації в реєстрі;

• формування витягів;

• отримання результатів адміністративних послуг за кодом доступу;

• доступ державних органів до відомостей реєстру через ідентифікатори доступу.

Також, продовжується робота над відновленням інших реєстрів.

edr