Міський голова Іван Кохан привітав дільничних офіцерів поліції Коростишівського відділу поліції з професійним святом – Днем дільничного інспектора поліції.

У своєму вітанні Іван Кохан зазначив, що ця професія – одна з найбільш відповідальних і шанованих серед громадян.

За сумлінне виконання службових обов’язків, професіоналізм, зміцнення законності та правопорядку, забезпечення охорони громадського порядку та з нагоди Дня дільничного офіцера поліції кращих дільничних офіцерів Коростишівського ВП ГУНП в Житомирській області нагородили Подяками міського голови.

IMG 5312

IMG 5313

Прийміть найщиріші вітання з нагоди Вашого професійного свята — Дня медичного працівника, і дозвольте подякувати Вам за щоденну виснажливу працю — невпинну боротьбу за  здоров’я та життя людини.

Роль і значимість медичних працівників неоціненна в нашому суспільстві. Від народження і протягом усього життя нас супроводжують фахівці різних галузей медицини: від лікарів і медсестер, фельдшерів, акушерів і лаборантів до санітарів і нянечок – всі вони стоять на варті здоров’я людини.

З нагоди свята подяка усім працівникам охорони здоров’я за сумлінну та невтомну працю. Нехай повертається до Вас добро, дароване людям. Нехай у Ваших домівках завжди панують щастя і мир. Міцного здоров’я, благополуччя і добра Вам та Вашим родинам!

486 card

З 1 травня 2021 року надання житлових субсидій в Україні відбувається по-новому. Продовжуємо надавати відповіді на найбільш поширенні запитання громадян.

− Якщо у мене у власності є квартира, а тітка залишила у спадщину 1/4 частину будинку в місті (не в селі), то чи зможу я оформити субсидію?

- Отримання частки нерухомого майна Вами у спадщину не вплине на рішення структурного підрозділу з питань соціального захисту населення щодо призначення (відмову у призначенні) житлової субсидії Вашому домогосподарству. Адже при призначенні субсидій не враховуються житлові приміщення, які перебувають у спільній частковій або сумісній власності (або розташовані у сільській місцевості) і отримані як спадщина.

− Чи можу я претендувати на субсидію, якщо маю житло на тимчасово окупованій території Донбасу?

− Так. Житлове приміщення, що знаходиться на тимчасово окупованій території у Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі, у населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень, та у населених пунктах, що розташовані на лінії зіткнення, і перебуває у власності особи зі складу домогосподарства не вплине на рішення структурного підрозділу з питань соціального захисту населення щодо призначення (відмову у призначенні) житлової субсидії Вашому домогосподарству.

− У житловому приміщенні зареєстровано три людини: подружжя пенсіонерів та їхній безробітній син, який з ними не мешкає. У цьому випадку субсидія нараховується на фактичну кількість зареєстрованих?

− Рішення про призначення житлової субсидії без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих приймаються на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства та/або офіційних документів, які підтверджують, що особи за адресою домогосподарства не проживають.

−  Яким документом регулюється призначення житлової субсидії у випадку, коли людина зареєстрована у помешканні батьків-пенсіонерів, а працює за кордоном та офіційно сплачує там податки?

− Це питання регулюється пунктами 14, 24, 25, 26, 46 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (зі змінами).

−  Зверталися в управління соціального захисту населення. Там сказали, що документи на отримання субсидії необхідно подавати всім.

−  Відповідно до рішення Уряду від 19 травня (постанова Кабінету Міністрів України від 19.05.2021 № 505) цього року встановлено, що розгляд питань щодо призначення житлової субсидії на наступний період домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному сезоні 2020-2021 років, проводиться без звернень громадян, крім домогосподарств, яким житлова субсидія:

  • надавалася у грошовій безготівковій формі;
  • була призначена за фактичним місцем проживання особам, які орендують житлові приміщення на підставі договору найму; індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію; внутрішньо переміщеним особам;
  • була призначена без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), які не проживають за місцем реєстрації.

−  Якщо людина планує вперше подати документи на субсидію в жовтні 2021 року, то за який період будуть враховані доходи для розрахунку і на який період вона буде призначена?

−  Якщо житлова субсидія призначається з початку опалювального сезону, то для розрахунку її розміру береться середньомісячний сукупний дохід осіб за I і II квартали поточного календарного року, а якщо з неопалювального сезону (травень), то за III і IV квартали попереднього календарного року.

Житлова субсидія на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива призначається, виходячи з розміру доходу за попередній календарний рік.

−  Чи доставлятиме «Укрпошта» в наступному опалювальному періоді субсидію додому?

− Так. До 1 січня 2023 р. функції організації, що здійснює виплату і доставку пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України, здійснює національний оператор поштового зв’язку, функції якого виконує акціонерне товариство “Укрпошта” (постанова Кабінету Міністрів України від 29.03.2021 № 277 (зі змінами).

−  Яка площа будинку буде братися до уваги при нарахуванні субсидій у сільській місцевості: загальна чи загальна житлова (опалювальна)? 

− При призначенні житлової субсидії аналізується загальна площа житлового приміщення, в незалежності від виду населеного пункту.

−  При цьому розрахунок житлових субсидій відбувається на соціальні норми житла та соціальні нормативів користування житлово-комунальними послугами.

−  Якщо людина володіє новим транспортним засобом, придбаним на пільгових умовах через структурний підрозділ з питань соціального захисту населення, чи втратить вона право на субсидію?

− Не втратить. При встановленні права на отримання домогосподарством житлової субсидії не враховуються транспортні засоби, одержані особами зі складу домогосподарства або членами їх сімей, безоплатно чи придбані на пільгових умовах через структурні підрозділи з питань соціального захисту населення, у тому числі за рахунок грошової допомоги на придбання автомобіля, а також транспортні засоби, придбані батьками-вихователями дитячих будинків сімейного типу.

−  Управління соціального захисту населення відмовляється приймати заяву на оформлення субсидії поштою, аргументуючи тим, що її слід подавати лише через уповноважену особу територіальної громади. Чи є на це законні підстави?

−  Ні, це незаконно. З 1 січня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики), однак протягом травня - вересня 2021 р. можна звернутися і особисто.

Заяви з необхідними документами також приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.

Будь-який з цих способів рівнозначний.

− Ледве випросила в управлінні соціального захисту бланк заяви на оформлення субсидії, а бланк декларації довелося купити у фотоательє за 8 гривень. Виявляється, на місцях цих паперів ще немає?

−  Міністерство соціальної політики України вже довело до відома  структурних підрозділів з питань соціального захисту і територіальних громад нові форми бланків відповідних документів. Ці бланки також можна роздрукувати з сайту Міністерства соціальної політики або офіційного веб-сайту Верховної Ради України (вони є додатком до Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (зі змінами).

−  В управлінні соціального захисту населення до заяви та декларації просять додати ще й довідку про склад сім’ї та довідку з газової дільниці, що підтверджує відсутність заборгованості. Мовляв, саме таким має бути повний пакет документів на оформлення субсидії. Але водночас в УСЗН відмовляються робити такі запити самостійно. Що робити?

− Громадяни подають лише заяву та декларацію. А всі інші додаткові відомості про претендента на призначення житлової субсидії структурні підрозділи з  питань соціального захисту населення можуть отримати, подавши у п’ятиденний термін з моменту отримання заяви та декларації запит до тих чи інших структур. Це передбачено п.п. 43 і 50, 501 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (зі змінами)

Водночас, в окремих випадках, громадяни мають подати й інші документи, які не передбачені цим пунктом, але відповідно до цього Положення необхідні для розгляду питання по суті (у разі потреби).

− Коли можна записатися в чергу на подачу документів для оформлення субсидії?

Відповідно до рішення Уряду від 19 травня (постанова Кабінету Міністрів України від 19.05.2021 № 505) цього року встановлено, що розгляд питань щодо призначення житлової субсидії на наступний період домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному сезоні 2020-2021 років, проводиться без звернень громадян, крім домогосподарств, яким житлова субсидія:

надавалася у грошовій безготівковій формі;

  • була призначена за фактичним місцем проживання особам, які орендують житлові приміщення на підставі договору найму; індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію; внутрішньо переміщеним особам;
  • була призначена без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), які не проживають за місцем реєстрації.

Питання черговості відвідування ЦНАПів, структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, виконкомів вирішується на місцях.

При цьому, при поданні заяви з необхідними документами в будь-який місяць з травня по вереснь 2021 року, призначення житлової субсидії відбувається з травня 2021 року.

− Чи може будь-хто інший через свій банкID оформити заяву і декларацію за людину, яка не користується цим сервісом?

−  Форми заяви про призначення та надання житлової субсидії і декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, передбачають підписання заявником зазначених документів (в незалежності від того подаються вони в паперовому чи електронному вигляді), оскільки тим самим заявник засвідчує власне розуміння відповідальності за недостовірно наданні дані, а також низки обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії.

Джерело: Міністерство соціальної політики України


До 30-річчя незалежності України Міністерством розвитку громад та територій України ініційовано проведення Всеукраїнського культурно-освітнього марафону «Наша незалежність»

Мета марафону – поширення фактів та матеріалів, які стали знаковими для становлення суверенної України.

Всеукраїнський освітньо-культурний марафон «Наша незалежність» полягає у зборі та оприлюдненні історичних матеріалів (фото, відео, документи, інформація з газет, історії очевидців тощо), що є знаковими для становлення української незалежності та визначними у певному регіоні України.

За результатами марафону буде визначено ряд найкращих публікацій та забезпечено їх відзначення на одному із заходів, які будуть проведені в межах святкування 30-ї річниці незалежності України.

Долучитися до марафону можна, публікуючи відповідну інформацію на офіційних вебсайтах та сторінках у соціальних мережах органів місцевого самоврядування під єдиними хештегами #Наша_незалежність та #Марафон_30. 

Детально ознайомитись з умовами марафону можна на сайті Департаменту культури, молоді та спорту Житомирської ОДА за посиланням  http://dkmsztoda.com.ua/novini/267-nasha_nezalezhnist-gromadi-zhitomirschini-zaproshujut-do-uchasti-u-vseukrajinskomu-marafoni.html

Коростишівська міська рада інформує

Після нещодавньої грози вийшов з ладу світлофор на пішохідному переході вул.Київська-М.Добрянського.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

Адміністрація міської ради

Інформуємо фермерські господарства про дію Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання фінансової підтримки розвитку фермерських господарств, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 106 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2021 р. № 384).

 Фінансова підтримка надається фермерському господарству:

яке має чистий дохід (виручку) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 20000000 гривень, у власності та/або користуванні якого перебувають землі сільськогосподарського призначення;

зареєстрованому в поточному році фермерському господарству, у власності та/або користуванні якого перебувають землі сільськогосподарського призначення, незалежно від обсягу чистого доходу(виручки).

Спеціальна бюджетна дотація за утримання корів усіх напрямівпродуктивності фермерському господарству, у власності якого перебуває від п’яти корів, ідентифікованих та зареєстрованих відповідно до законодавства, надається на безповоротній основі за кожну наявну станом на 1 липня поточного року корову в розмірі 5000 гривень,але не більше 250000 гривень.

Для отримання спеціальної бюджетної дотації за утримання корів, фермерські господарства подають Департаменту агропромислового розвитку та економічної політики облдержадміністрації, заявку із зазначенням кількості корів усіх напрямів продуктивності (станом на 1 липня поточного року)та такі документи:

довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;

копію статуту фермерського господарства (для юридичної особи) або копію договору(декларації) про створення сімейного фермерського господарства (для фермерських господарств, що створені без набуття статусу юридичної особи відповідно до статті 8-1 Закону України “Про фермерське господарство”), дійсну на дату подання заявки;

копію фінансового документа, що підтверджує наявність чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік, а фермерські господарства, які зареєстровані в поточному році, - копію фінансового звіту або податкову декларацію платника податку за останній звітний період. '

Подаються оригінали або належним чином засвідчені копії документів в електронній або паперовій формі.

Граничний строк подання документів для отримання дотації за утримання корів - 31 серпня поточного року.

Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються. .

Про затвердженну Мінагрополітики форму заявки буде повідомлено додатково.

Документи, подаються за адресою: місто Житомир, вулиця Мала Бердичівська, 25.

Інформуємо суб’єктів господарювання щодо дії Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для державної підтримки розвитку тваринництвата переробки сільськогосподарської продукції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів Українивід 07.02.2018 № 107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2021 № 517), далі - Порядок.

Відповідно до Порядку бюджетні кошти спрямовуютьсяз метою державної підтримки розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції.

Отримувачами бюджетних коштів є:

суб’єкти господарювання - юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми та форми власності та фізичні особи - підприємці, зокрема сімейні фермерські господарства, що провадять діяльність у галузях тваринництва:

стосовно яких не відкрито провадження у справі про банкрутство та/або яких не визнано банкрутами, та/або які не перебувають на стадії ліквідації;

які не мають на 1 число місяця, в якому приймається рішення про включення до реєстрів або відомостей про нарахування розміру часткового відшкодування або дотації, прострочену більш як шість місяців заборгованість з платежів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС.

На отримання спеціальної бюджетної дотації за утримання кізочок, козематок, ярок, вівцематок суб’єкти господарювання подають документи згідно з пунктом 12 Порядку.

Дотація за утримання кіз та овець надається на безповоротній основі суб’єктам господарювання, які є власниками кіз та овець, за кожну наявну за станом на 01 січня поточного року ідентифіковану та зареєстровану в установленому порядку кізочку, козематку, ярку, вівцематку в розмірі 1000 гривень за одну голову. ,

Для отримання дотації за утримання кіз та овець суб’єкти господарювання, які є власниками кіз та овець, подають до 01 липня поточного року такі документи:

заявку; '

довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;

копію звіту про виробництво продукції тваринництва, кількість сільськогосподарських тварин і забезпеченість їх кормами (форма № 24 (річна) за станом на 01 січня (суб’єкти господарювання, які є юридичними особами);

копії реєстраційних свідоцтв овець/кіз, виданих у встановленому порядку, а у разі утримання 10 і більше голів — виданий в установленому порядку витяг з Єдиного державного реєстру тварин.

Вчасно поданими вважаються заявка та документи, які надійшли до структурного підрозділу та зареєстровані в системі документообігу.

Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

На отримання спеціальної бюджетної дотації за приріст поголів’я корів власного відтворення суб’єкти господарювання подають документи згідно з пунктом 13 Порядку.

Дотація за приріст корів надається на безповоротній основі суб’єктам господарювання, які є юридичними особами і власниками корів, за кожну наявну прирощену корову власного відтворення, на яку збільшено основне стадо за станом на 01 липня поточного року порівняно з наявним поголів’ям корів станом на 01 січня поточного року, в розмірі 30 000 гривень заодну голову.

Для отримання дотації за приріст корів суб’єкти господарювання, які є юридичними особами і власниками корів, подають до 1 вересня поточного року такі документи:

заявку;

довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;

копію звіту про виробництво продукції тваринництва, кількість сільськогосподарських тварин і забезпеченість їх кормами (форма № 24 (річна) за станом на 01 січня;

копію звіту про виробництво продукції тваринництва та кількість сільськогосподарських тварин (форма 24-сг (місячна) за січень - червень поточного року;

виданий в установленому порядку витяг з Єдиного державного реєстру тварин про загальну кількість наявних ідентифікованих та зареєстрованих в установленому порядку корів, зокрема корів, що народжені у господарстві суб’єкта господарювання, який є юридичною особою і власником корів, за станом на 01 січня та 01 липня поточного року.

Вчасно поданими вважаються заявка та документи, які надійшли до структурного підрозділу та зареєстровані в системі документообігу.

Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

Документи за вищевказанами напрямами подаються до Департаменту агропромислового розвитку та економічної політики облдержадміністрації за адресою: місто Житомир, вулиця Мала Бердичівська, 25.