13 квітня 2021 року у Коростишівській міській раді відбулась спільна консультативна нарада з питань реалізації державної політики протидії торгівлі людьми. Нараду проводила голова ГО «Жіночий інформаційно-консультативний центр» Ірина Бабенко в рамках Проекту Координатора проектів ОБСЄ в Україні «Впровадження Національного механізму взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми в умовах децентралізації в Україні». У заході прийняли участь заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Бондарчук С.В.,  представники структурних підрозділів міської ради (управління соціального захисту населення та охорони здоров’я; освіти, молоді та спорту; служби у справах дітей), КУ «Центр надання соціальних послуг» Коростишівської міської ради та КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Коростишівської міської ради.

На нараді були розглянуті питання реалізації Національного механізму взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми згідно національного законодавства, про важливість прийняття місцевих програм протидії торгівлі людьми із залученням усіх місцевих організацій до проведення інформаційних заходів з попередження цього злочину, щодо надання всебічної гарантованої державою допомоги особам, постраждалим від торгівлі людьми згідно статті 16 Закону України « Про протидію торгівлі людьми», а саме надання безоплатної медичної, психологічної, соціальної, правової та інших видів допомоги.

Під час дискусії учасники наради дійшли згоди, що на даний час роль громади у протидії торгівлі людьми є надзвичайно важливою.

При цьому всі фахівці органів місцевого самоврядування мають бути добре обізнані з ознаками злочину торгівлі людьми, порядком встановлення відповідного статусу та спрямовувати виявлених постраждалих осіб для отримання допомоги до відповідних структур районного та обласного рівня.

Ірина Бабенко наголосила, що проведення інформаційно-консультативних зустрічей з керівниками територіальних громад, допомога у плануванні і проведенні інформаційних кампаній щодо протидії сучасному рабству, виявлення постраждалих від торгівлі людьми осіб і надання їм допомоги сприятиме підвищенню рівня безпеки людини в кожній громаді.

Коростишівська міська рада інформує, що 14.04.2021 відбулося засідання робочої групи з питань збільшення надходжень до бюджету.

У засіданні взяли участь керівники структурних підрозділів міської ради, начальник фінансового управління Якименко А.О. та керуюча справами Полєшко О.Ю., представник територіального органу Державної податкової служби Демиденко Т.Л., депутати Коростишівської міської ради.

На засіданні було заслухано та розглянуто наступні питання:

  1. Інформація про суми нарахованих та сплачених податків та/або зборів, суми податкового боргу та суми надмірно сплачених до бюджету громади податків та/або зборів (в розрізі джерел доходів та в розрізі платників).
  2. Заслуховування платників податків – боржників.
  3. Щодо легалізації здійснення підприємницької діяльності надавачами послуг таксі.
  4. Щодоінвентаризації потенційних площ для розміщення зовнішньої реклами та пропозиції по збільшенню надходжень.
  5. Про результати проведення інвентаризації тимчасових споруд та пропозиції щодо збільшення надходжень до бюджету.
  6. Про проведену роботу з інвентаризації майна, відмінного від земельної ділянки по вул. Соборна Площа та Святотроїцька в м. Коростишів та формування реєстру власників майна.
  7. Щодо вжиття заходів щодо реєстрації прав на нерухоме майно власниками завершених будівництвом об’єктів, житлових будинків загальною площею понад 120 кв.м., комерційних та виробничих об’єктів.
  8. Про забезпечення надходжень від туристичного збору та напрацювання шляхів співпраці з суб’єктами підприємницької діяльності, які впроваджують діяльність в сфері готельного бізнесу.

В ході проведення засідання прийнято необхідні рішення та надано відповідні доручення.

 

Адміністрація міської ради

cfqqq 

hhhhhh

За підсумками онлайн-зустрічі заступника голови облдержадміністрації з керівництвом Українсько-Арабської ділової ради проводиться робота щодо збору інформації про підприємства, які зацікавлені у виході на ринки арабських країн.

У зв’язку з цим, просимо підприємств громади, які мають бажання налагодити торговельні відносини з партнерами з арабського світу  надати до 20.04.2021 шляхом заповнення онлайн-форми, що знаходиться за посиланням: https://cutt.ly/wcBDb7R.

Контактна особа в департаменті облдержадміністрації: Костянтин ЛОПУШАНСЬКИЙ – начальник відділу зовнішньоекономічної діяльності, +38 093 436 8413, +38 0412 474 630, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Зміни в організації виплати і доставки пенсій та грошової допомоги

Кабінетом Міністрів України 29 березня 2021 року прийнято постанову № 277 „Про додаткові заходи щодо організації виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України”.

Відповідно до постанови, до 1 вересня 2021 року Пенсійний фонд України проведе  перший конкурс  для відбору організацій, які здійснюватимуть виплату і доставку пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України. До його проведення виплату і доставку пенсій здійснюватиме АТ „Укрпошта”.

За місцем фактичного проживання з 1 вересня 2021 року отримуватимуть пенсії та грошову допомогу:

люди з інвалідністю І групи;

особи, які за висновком лікарсько-консультативної комісії не здатні до самообслуговування та потребують постійного стороннього догляду;

особи, які досягли 80-річного віку;

одержувачі державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та допомоги на догляд.

Особи з вищезазначених категорій отримуватимуть пенсії та грошову допомогу за власним вибором: або через організацію, відібрану на конкурсі, або через обраний самостійно банк з числа уповноважених.

Інші категорії пенсіонерів, які на сьогодні отримують виплати у відділеннях АТ «Укрпошта» або з доставкою додому листоношами, до 1 вересня 2021 року повинні  обрати один з уповноважених банків для здійснення подальшої виплати  пенсій.

У разі, якщо до визначеного терміну громадяни не зроблять вибір, виплата пенсій кожному з таких одержувачів з 1 вересня 2021 року здійснюватиметься через поточний рахунок в АТ “Ощадбанк”, який буде  відкритий за зверненням органу Пенсійного фонду України, про що одержувача буде проінформовано. Громадяни можуть будь-коли змінити уповноважений банк за власним бажанням.

 

Про зміни щодо виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1279 “Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги”, виплати допомоги на поховання та недоотриманої у зв’язку зі смертю одержувача пенсії, органами Пенсійного фонду України з 1 квітня здійснюються виключно через уповноважені банки. 

При зверненні до органів Фонду для отримання допомоги на поховання або недоотриманої пенсії померлого пенсіонера потрібно подати заяву.

Також до заяви про виплату допомоги на поховання додається:

–  документ, що посвідчує особу заявника;

–  свідоцтво про смерть;

–  витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання або довідку про смерть пенсіонера;

–  номер банківського рахунку.

Додатково: заявники, які згідно з паспортом зареєстровані на тимчасово окупованих територіях, надають власну довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Якщо реєстрація смерті відбулась за межами України, подається свідоцтво про смерть або інший документ, що підтверджує факт смерті, виданий компетентним органом іноземної держави.

Члени сім’ї, які звертаються за недоотриманою пенсією померлого протягом шести місяців з дати смерті пенсіонера, надають:

–  документ, що посвідчує особу, яка звертається;

–  свідоцтво про смерть;

–  документи, які підтверджують родинні стосунки.

Для виплати недоотриманої пенсії, яка ввійшла до складу спадщини надається:

–  документ, що посвідчує особу заявника;

–  свідоцтво про смерть;

–  свідоцтво про право на спадщину.

Додатково: заявники, які згідно з паспортом зареєстровані на тимчасово окупованих територіях, надають власну довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

 

Про перерахунок пенсій працюючим пенсіонерам

Частиною четвертою статті 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” передбачено щорічний перерахунок пенсії з  01 квітня особам, які після призначення (попереднього перерахунку) пенсії продовжували працювати та набули необхідний страховий стаж. 

Перерахунок пенсії проводиться:

 – без додаткового звернення особи до органів Пенсійного фонду України;

– особам, які після призначення (попереднього перерахунку) пенсії продовжували працювати та набули не менш як 24 місяці страхового стажу після призначення (попереднього перерахунку) пенсії, або менш як 24 місяці страхового стажу, але після призначення (попереднього перерахунку)  пенсії пройшло не менш ніж два роки.

У 2021 році буде перераховано пенсії працюючим пенсіонерам, які призначені/перераховані до квітня 2019 року.

Право на перерахунок визначає страховий стаж, набутий на 1 березня року, в якому проводиться перерахунок.

Дані до реєстру застрахованих осіб про страховий стаж за січень-лютий 2021 року надійдуть у складі єдиної звітності зі сплати податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску, яку страхувальники зобов’язані подати  до 10 травня.

Перерахунок, передбачений законодавством, буде проведено у травні-червні з 1 квітня.

Цінність результатів будь-якої трудової діяльності не може бути оцінена більше аніж цінність здоров’я та життя працівника.

Так, відповідно до Указу Президента України від 18.08.2006 № 685/2006, щороку 28 квітня, у Всесвітній день охорони праці, в Україні відзначається День охорони праці.

Через пандемію COVID-19 уряди країн, роботодавці, працівники та населення в цілому стикнулися з безпрецедентними викликами, пов’язаними з вірусом SARS-CoV-2, та численними наслідками, які він спричинив у сфері праці. Всесвітній день охорони праці буде присвячений стратегіям зміцнення національних систем безпеки та здоров’я на роботі (БЗР), спрямованим на посилення життєстійкості та протидії нинішнім і майбутнім кризам з урахуванням винесених уроків і набутого досвіду в сфері праці.

За рекомендацією Міжнародної організації праці девіз зазначеного заходу у 2021 році «Передбачати, готуватися та реагувати на кризи – інвестуймо зараз у стійкі системи БЗР».

У 2021 році Міжнародна організація праці присвячує День охорони праці залученню потенціалу елементів системи безпеки та здоров’я, що сприяють безпеці та здоров’ю на роботі.

У зв’язку з вищевикладеним, Коростишівське відділення Фонду соціального страхування України у Житомирській області звертає увагу працівників та керівників підприємств, установ, організацій на забезпечення нагальних профілактичних та протиепідемічних заходів для недопущення поширення випадків захворювання на COVID-19 та закликає всіх долучитися до відзначення Дня охорони праці в Україні та забезпечити широку інформаційну кампанію для захисту та збереження життя та здоров’я працівників.

“Якісна школа – це середовище, у якому дитина щаслива” – з таким слоганом Державна служба якості освіти запустила інформаційну кампанію про систему забезпечення якості освіти в українських школах. Кампанія створена в межах ініціативи “Система забезпечення якості освіти”, яка впроваджується в рамках проєкту “Супровід урядових реформ в Україні” (SURGe).

Метою інформаційної кампанії є інформування батьків, учнів, директорів шкіл, вчителів, а також громади про те, якою має бути якісна школа та як нова система забезпечення якості освіти і як кожен учасник освітнього процесу може допомогти закладу стати кращим.

“Інформаційна кампанія Державної служби якості освіти України призначена задля того, аби донести до усіх учасників освітнього процесу те що якісна школа це місце, де діти почуваються комфортно, мають друзів та нічого не бояться. Вчителі щирі та відкриті до спілкування, поважають учнів та своїм професіоналізмом завойовують авторитет і взаємну повагу від дітей. Батьки не хвилюються за їх безпеку та здоров’я. Якісна школа може функціонувати тільки тоді, коли є тісна співпраця засновника, директора, вчителів, учнів та їх батьків. Адже тільки завдяки командній роботі можна підвищувати якість освіти та якість освітньої діяльності у закладі освіти.”, – зазначив начальник управління Державної служби якості освіти у Житомирській області Олексій РЕДЬКО.

В межах кампанії Державна служба якості освіти створила інформаційний ресурс та анімовані відеоролики про те, що таке якісна школа та система забезпечення якості освіти, впровадженням якої займається Служба.

Забезпечення поліпшення якості освітньої діяльності може бути реалізоване через процедури самооцінювання або проходження інституційного аудиту – нової процедури зовнішнього оцінювання роботи школи, під час якого незалежні експерти оцінюють освітні та управлінські процеси. На інформаційному ресурсі, презентованому в рамках кампанії, розповідається про ці два процеси, інструменти, які використовуються, та який результат може отримати школа. Також на сайті про якісну школу Служба пропонує батькам низку прикладів, як вони можуть долучитись до покращення якості освіти у школі та допомогти директору розвивати школу.

З інформаційним ресурсом, створеним в межах кампанії про якісну школу, можна ознайомитись за адресою qualityeducation.org.ua.

 https://www.youtube.com/watch?v=Cz3YIdGHeR8

https://www.youtube.com/watch?v=yETYjk9Pv2g&t=5s

Довідково:

Державна служба якості освіти – державний орган, створений у 2017 році, що опікується дотриманням якості освіти та освітніх стандартів у школах. Служба призначена допомагати закладам освіти підвищити якість освітньої діяльності, гарантувати якість освіти та формувати довіру суспільства до української освіти.

Ініціатива “Система забезпечення якості освіти” впроваджується в межах проєкту “Супровід урядових реформ в Україні” (SURGe). “Супровід урядових реформ в Україні” (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади. 

З приходом весни та з метою забезпечення утримання територій населених пунктів у належному стані, їх санітарного очищення, збереження об'єктів загального користування і створення умов, сприятливих для життєдіяльності населення Житомирська обласна державна адміністрація та Управління екології та природних ресурсів рекомендують протягом квітня-травня 2021 року провести щорічну акцію “За чисте довкілля”.

У рамках заходу всіх небайдужих просимо провести роботи з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ побутових та інших відходів, прибирання та приведення у належний санітарний стан прибудинкових територій, парків, скверів, дитячих, спортивних та господарських майданчиків, місць для вигулу домашніх тварин (собак), кладовищ, братських могил, меморіальних комплексів та місць почесних поховань, вулиць, доріг, тротуарів та велосипедних доріжок, зупинок міського транспорту, висаджування зелених насаджень (дерев, кущів, газонів, квітників), забезпечення очищення від сміття берегів водойм у населених пунктах.

Ця акція має об’єднати волонтерів, депутатів, студентів, учнів, державних службовців, органів місцевого самоврядування та інших верст нашої громади задля спільної праці на благо нашої громади.

Водночас, наголошуємо на необхідності неухильного дотримання санітарно-гігієнічних вимог з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. На період дії карантину забороняється проведення масових заходів за участю більш як 20 осіб.

ст4