Особливості державної реєстрації актів цивільного стану за заявами, поданими

 через центри надання адміністративних послуг

   29 серпня 2018 року Міністерство юстиції України видало Наказ №2825/5 «Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», яким визначено механізм організації надання визначених послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через центри надання адміністративних послуг.

   Зокрема на території Житомирської області послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через центри надання адміністративних послуг и надаються у:   

1. Центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету Бердичівської міської ради;

2. Центрі надання адміністративних послуг Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області;

3. Центрі надання адміністративних послуг Житомирської міської ради;

4. Секторі надання адміністративних послуг Пулинської районної державної адміністрації Житомирської області

5. Центрі надання адміністративних послуг Малинської районної державної адміністрації;

6. Центрі надання адміністративних послуг у м. Малині;

7. Центрі надання адміністративних послуг Новоград-Волинської міської ради;

8. Центрі надання адміністративних послуг Баранівської міської ради;

9. Центрі надання адміністративних послуг Ємільчинської районної державної адміністрації Житомирської області;

10.Центрі надання адміністративних послуг Коростишівської районної державної адміністрації Житомирської області.

З 15 березня 2019 року мешканці Житомирської області мають можливість звертатись за отриманням послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану не лише до відділів державної реєстрації актів цивільного стану, а й до вищевказаних центрів надання адміністративних послуг

       Визначено, що вищевказані Центри з надання адміністративних послуг надаватимуть адміністративні послуги з державної реєстрації зміни імені та державної реєстрації розірвання шлюбу за спільною заявою подружжя, яке не має дітей.

    

    Особливості державної реєстрації актів цивільного стану за заявами, поданими через центри надання адміністративних послуг

         Державна реєстрація актів цивільного стану може проводитися за заявою заявника шляхом звернення до центру надання адміністративних послуг.

        У разі подання заяви та документів, необхідних для державної реєстрації актів цивільного стану, до центру надання адміністративних послуг адміністратор такого центру вчиняє усі дії щодо роз’яснення умов та порядку проведення державної реєстрації актів цивільного стану, прийняття відповідних документів, які передбачені Правилами державної реєстрації актів цивільного стану в Україні (далі-Правила) та здійснення яких покладається на працівника органу державної реєстрації актів цивільного стану.

         Адміністратор центру надання адміністративних послуг за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян формує та реєструє заяву, на якій заявник за умови відсутності зауважень до відомостей, зазначених у ній, проставляє власний підпис.

Для державної реєстрації актів цивільного стану подаються заява, документи, які підтверджують факти, що підлягають державній реєстрації, а також паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства заявника, та посвідка на постійне чи тимчасове проживання або інший документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України.

       Якщо документи, що подаються для державної реєстрації актів цивільного стану, складені іноземною мовою, до заяви обов’язково додаються переклад їх тексту українською мовою, а також копії паспортного документа іноземця, посвідки на постійне чи тимчасове проживання або іншого документа, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України, засвідчені в установленому порядку.

         Центр надання адміністративних послуг забезпечує передачу заяви та документів, необхідних для державної реєстрації актів цивільного стану, до відділу державної реєстрації актів цивільного стану в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці на розгляд та зберігання.

        Відділ державної реєстрації актів цивільного стану невідкладно в день отримання заяви від центру надання адміністративних послуг обліковує її у відповідному журналі прийому заяв, де здійснює відмітку про подання такої заяви через центр надання адміністративних послуг.

          Перебіг строку у разі подання заяви про державну реєстрацію актів цивільного стану через центр надання адміністративних послуг починається з дня реєстрації такої заяви адміністратором відповідного центру в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян.

         Державна реєстрація актів цивільного стану, видача відповідного свідоцтва та у випадках, передбачених Правилами, витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян проводиться відділом державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до законодавства.

      У разі подання документів через центр надання адміністративних послуг отримання письмової відмови в проведенні державної реєстрації акту цивільного стану, висновку про надання дозволу на зміну імені чи про відмову у зміні імені здійснюється в центрі надання адміністративних послуг, через який подано відповідну заяву.

      Центр надання адміністративних послуг забезпечує отримання відповідних документів не пізніше наступного робочого дня з дня державної реєстрації акту цивільного стану чи прийняття відділом державної реєстрації актів цивільного стану рішення про відмову в проведенні такої реєстрації або складання висновку про надання дозволу на зміну імені чи про відмову у зміні імені.

      Відділ державної реєстрації актів цивільного стану на підставі акта приймання-передавання передає оформлене  ним свідоцтво чи письмову відмову в проведенні державної реєстрації акту цивільного стану або висновок про надання дозволу на зміну імені чи про відмову у зміні імені уповноваженій особі центру надання адміністративних послуг для подальшого вручення заявнику.                         

      У разі неотримання заявником свідоцтва, витягу чи письмової відмови в проведенні державної реєстрації акту цивільного стану або висновку про надання дозволу на зміну імені чи про відмову у зміні імені протягом одного місяця з дня їх надходження до центру надання адміністративних послуг вони повертаються на підставі акта приймання-передавання до відповідного відділу державної реєстрації актів цивільного стану для зберігання та подальшої видачі заявнику відділом державної реєстрації актів цивільного стану.

      Письмову відмову в проведенні державної реєстрації акту цивільного стану або висновок про надання дозволу на зміну імені чи про відмову у зміні імені відділ державної реєстрації актів цивільного стану надсилає заявнику не пізніше наступного дня.

Начальник

Коростишівського р/в ДРАЦС                                                               Наталія БІЛОШИЦЬКА

3442 1

 

Хай дороги стеляться крилато,
Будуть чисті, рівні, як струна,
А добро не оминає хату,
Як не обминає цвіт весна
Хай здоров’я, радість і достаток
Стеляться для Вас, як вишні цвіт,
Хай малює доля з буднів свято,
І Господь дарує Вам багато літ.

«Детальний план території земельної ділянки для розміщення стаціонарних об’єктів рекреаційного призначення за межами населеного пункту на території Квітневого старостинського округу Коростишівської міської ради, згідно рішення Коростишівської районної державної адміністрації  від 18.09.2018 року №322  «Про розроблення детального плану території»      

Замовник : Коростишівська районна державна адміністрація.

Розробник: ПП«Домобуд-ВС».

Мета розробки комплексної схеми: Впорядкування та розпланування  території і визначення функціонального  призначення  та параметрів забудови окремої земельної ділянки за межами населеного пункту для розміщення об’єктів будівництва та зміна цільового призначення.

 Техніко-економічні показники:

Площа розроблення детального плану території – 5,5973га.

Площа проектуємої земельної ділянки -1,1478га

Площа забудови -908м.кв.

Площа озеленення – 0,8715га

Відсоток озеленення – 75,93%

Ознайомлення з матеріалами детального плану території: у приміщенні відділу містобудування та архітектури Коростишівської міської ради  (м. Коростишів, вул. Дарбіняна, 1А тел. 5-28-24) .

Детальний план території

       З 19.04.2019 року по 19.05.2019 року триватимуть громадські слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території по вищезазначеному об’єкту.

        З відповідною проектною документацією по детальному плану території ( графічними матеріалами, складом, метою та змістом містобудівної документації та ін.) можна ознайомитись в відділі містобудування та архітектури  Коростишівської міської ради  за адресою: м. Коростишів, вул. Дарбіняна, 1А, тел. 5-28-24 або на сайті Коростишівської міської ради https://korostyshiv-rada.gov.ua .

       Пропозиції (зауваження) просимо подавати до 19.05.2019 року  до Коростишівської міської ради за адресою: м. Коростишів, вул. Володимирська, 1, тел. 5-83-03

      Відповідальний за організацію розгляду пропозицій: керуючий справами  виконавчого комітету Коростишівської міської ради.

      22 травня 2019 року відбудеться громадське обговорення детального плану території розташованої за межами населеного пункту с.Царівка Квітневого старостинського округу Коростишівської міської ради Коростишівського району Житомирської  за адресою: м. Коростишів, вул.Володимирська,1, тел.5-83-03

        Місце проведення  : Коростишівська міська рада (сесійна зала) вул. Володимирська,1  початок о 14.00 год.

Звернення Організаційного комітету з підготовки та проведення у 2019 році заходів з нагоди Дня охорони праці в Україні

План заходів Коростишівського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області з підготовки та проведення у 2019 році Дня охорони праці під девізом "Бепечне та здорове майбутнє праці"

За І квартал 2019 року Коростишівським районним відділом ДРАЦС ГТУЮ у Житомирській області зареєстровано 91 народження у т.ч. 1 мертвонародженого малюка. Народилось 56 хлопчиків та 35 дівчаток. Під час державної реєстрації народження найчастіше дівчаткам давались такі імена, як  Софія, Анна, Марія, Злата, Аліса; хлопчикам – Макар, Богдан, Артем, Давид, Іван, Марк, Олександр. Рідше  -  Евеліна, Милана, Поліна, Зоряна, Емілія, Уляна, Анна-Соломія та Ігор, Гордій, Остап, Мирон, Гліб, Дмитро, Микола. Ілля, Ростислав, Нестор, Максим. Серед рідковживаних імен були Мірра, Іта та Алан, Домінік.

Наймолодшій мамі виповнилось 17 років, найстаршій  - 45, татусям  – 19 та 47.

Первістка дочекались 32 сім’ї, другою дитиною поповнилися 36 сімей, третьою-18, четвертою – 1, п’ятою – 2, сьомою – 1.

За аналогічний період 2018-го було зареєстровано також 91 народження, у т.ч. 1 мертвонародженого малюка. Тоді народилось 50 хлопчиків та 41 дівчинка.

Продовжуючи впроваджувати пілотний проект Міністерства юстиції України, щодо проведення державної реєстрації народження дітей у пологових будинках, районним відділом у пологовому відділенні Коростишівської центральної районної лікарні ім. Д.І.Потєхіна зареєстровано 55 діток та видано свідоцтва про народження дитини.

Послугою щодо державної реєстрації народження в пологовому будинку скористались не лише жителі нашої громади та району, але й жителі Андрушівського, Брусилівського, Радомишльського, Ружинського, Олевського районів Житомирської області, міста Житомира, міста Бердичева, Макарівського району Київської області.

Правилами реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 р. № 207,  передбачено, що  за бажанням батьків чи одного з них документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини можуть бути подані через органи державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини. Такою послугою за І квартал 2019 року скористалось 25 батьків.

Начальник Коростишівського р/в ДРАЦС                                                  Наталія Білошицька

Коростишівська міська рада доводить до відома призовників,

щодо обов'язкової явки у  Коростишівський ОМВК 19.04.2019 на 10.00

за адресою м.Коростишів, вул Семінарська, 20

 

Розпорядження по м.Коростишів

Розпорядження по с.Щигліївка

Розпорядження по с.Кропивня

Розпорядження по с.Квітневе

Розпорядження по с.Більковці

Розпорядження по с.Стрижівка

Розпорядження по с.Віленька

Розпорядження по с.Вільнянка

 

 

kviti DN 1

Нехай буде в Вас усе в порядку,
Добра Вам, щастя і достатку.
Щоб горе і смуток Ваш дім обминали,
Щоб сонечко ясне Вам завжди сіяло.
Веселощів низку, здоров'я міцного
Від щирого серця бажаєм усього.
Хай надійних людей Вам життя посилає,
А в серці довіку добро не згасає.
Хай радість всміхається в Вашому домі,
І ліку не буде щасливим рокам,
Іще раз здоров'я, удачі в усьому
Ми зичимо щиро Вам!