Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2017рік

Україна

КОРОСТИШІВСЬКА МІСЬКА РАДА

КОРОСТИШІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

МІСЬКОГО ГОЛОВИ

24.02.2017р.                                                                                          №24

Про внесення змін до паспортів

бюджетних програм на 2017рік

На виконання статті 20 Бюджетного кодексу України, згідно з рішенням першої сесії восьмого скликання (друге пленарне засідання) від 12 січня 2017 року №16 «Про міський бюджет на 2017 рік» та додатків до нього, відповідно до наказів Міністерства фінансів України від 26.08.2014р. № 836 «Про деякі питання запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів» та від 14.02.11р. № 97 «Про затвердження Структури коду програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів і Кодифікатора нумерації типових переліків бюджетних програм місцевих бюджетів» (зі змінами), а також з метою здійснення оцінки ефективності бюджетних програм:

         Внести зміни до паспортів бюджетних програм на 2017рік, затверджених розпорядженням міського голови №21 від 15.02.2017року, за КПКВК, виклавши їх в новій редакції, що додаються, а саме:

         КПКВК 0116060 «Благоустрій міст,сіл,селищ»;

         КПКВК 0116310 «Реалізація заходів щодо інвестиційного розвитку територій»;

         КПКВК 0116650 «Утримання та розвиток інфрастуктури доріг»;

         КПКВК 0116021 «Капітальний ремонт житлового фонду»;

         КПКВК 0113035 «Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян».

Міський голова                                                                                  І.М.Кохан

Погодження (візування) проекту

розпорядження міського голови

Проект внесено:

Головний спеціаліст О.В.Пастушкевич
«_____» ______________ 2017 року

Керуючий справами виконавчого комітету

«_____» ______________ 2017 року

В.В. Коваленко

Начальник ФЕВ

«_____» ______________ 2017 року

Є.П. Яковенко


Додаток




ДрукE-mail