Конституція України гарантує кожному право на професійну правничу допомогу, яка в передбачених законом випадках надається безоплатно, також Конституція України визначає, що головним обов’язком держави є утвердження і забезпечення прав і свобод людини.

Порядок реалізації права на професійну правничу допомогу визначений Законом України «Про безоплатну правову допомогу».

Програма діяльності Кабінету Міністрів України, затверджена постановою Верховної ради України №188-ІХ від 04 жовтня 2019 року визначає, що необхідно посилити інформування громадян про можливість отримання ними безоплатної правової допомоги. Обізнаність населення про вказану вище можливість в результаті призведе до зменшення кількості випадків, коли через свою необізнаність людина, яка опинилась у складній життєвій ситуації, обирає помилкову модель поведінки і лише погіршує своє становище.

Відповідно до пунктів 4 та 4-1 частини першої статті 25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» місцева державна адміністрація:

4) здійснює заходи щодо організації правового інформування і виховання населення;

4-1) забезпечує надання безоплатної первинної правової допомоги.

На даний час система безоплатної правової допомоги налічує 535 точок доступу, які знаходяться по всій території України та регулярно надають правову допомогу населенню.

Крім того, для оперативного зв’язку з центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надання правової інформації, консультацій та роз’яснень з правових питань тощо діє єдиний телефонний номер системи надання безоплатної правової допомоги 0-800-213-103.

З огляду на зазначене, з метою поширення інформації серед населення про роботу системи безоплатної правової допомоги просимо у співпраці з органами місцевого самоврядування, які у відповідності до Закону України «Про місцеве
самоврядування в Україні» взаємодіють з центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги:

- сприяти у розміщенні на безоплатній основі на правах соціальної реклами сітілайтів та інформаційних плакатів із зазначенням єдиного телефонного номера системи надання безоплатної правової допомоги (макети додаються).

Будемо вдячні, якщо про прийняте рішення щодо можливості розміщення зовнішньої соціальної реклами буде поінформовано відповідний регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги, який забезпечить виготовлення необхідного накладу (контакти регіональних центрів знаходяться за посиланням: http://bit.do/fjp5f).

Шановні жителі громади. Хочу довести до вашого відома інформацію, що стосується господарської діяльності суб’єктів підприємництва, які здійснюють комерційну діяльності на території Коростишівської міської ради. А саме про порядок надання в оренду окремих елементів благоустрою комунальної власності на території ринків Коростишівської міської ради.

Рішенням шістдесят шостої сесії Коростишівської міської ради сьомого
скликання від 18.12.2018 №602 «Про прийняття на баланс Коростишівської міської ради основних засобів» - прийнято на баланс міської ради об’єкт благоустрою території у вигляді твердого замощення земельної ділянки асфальтно-бетонним покриттям загальною площею 10200 кв.м., який розташований за адресою вул. Шевченка, 40 м. Коростишева з ринковою вартістю 214672,00 грн.

В січні 2019 року Коростишівська районна спілка споживчих товариств подала позов до Коростишівської міської ради про скасування вищезазначеного рішення. Проте Рішенням Господарського суду Житомирської області від 12.03.2019 в задоволенні позову було відмовлено.

При цьому рішенням суду було підтверджено те, що Коростишівською районною спілкою споживчих товариств не доведено порушення його права внаслідок прийняття рішення від 18.12.2018 №602, а Коростишівська міська рада прийняла оскаржуване рішення в межах її компетенції та у відповідності до вимог чинного законодавства.

Постановою Північно-західного апеляційного господарського суду від 13.06.2019 року було підтверджено правомірність прийняття Коростишівською міською радою рішення від 18.12.2018 №602.

Постановою Верховного суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 24.09.2019 остаточно підтверджено позицію Коростишівської міської ради.

Рішенням першого пленарного засідання вісімдесят другої сесії Коростишівської міської ради сьомого скликання від 15.10.2019 №852 «Про затвердження Положення про порядок надання в оренду окремих елементів благоустрою комунальної власності на території ринків Коростишівської міської ради», яким затверджено порядок надання в оренду елементів благоустрою та затверджено форму типового договору.

Наразі триває процедура з фізичними особами-підприємцями, які здійснюють господарську діяльність на території ринку в м.Коростишеві по вул. Шевченка, 40, по укладанню Договорів надання в оренду окремого елементу благоустрою комунальної власності.

Загалом на сьогодні укладено 6 договорів. При цьому планові надходження відповідно до умов договорів становлять 205925,00 грн. Враховуючи велику кількість суб’єктів підприємництва, які здійснюють комерційну діяльність на ринку, прошу зважити на втрати в частині надходжень до міського бюджету.

     Коростишівська ДПІ Житомирського управління ГУ ДПС у Житомирській області інформує, що 19 жовтня 2019 року у «Голосі України» №200 були опубліковані закони:

  • №128-ІХ «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг»;
  • №129-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг».

Обидва закони починають діяти через 6 місяців після опублікування, тобто з 19 квітня 2020 року. Але окремі їх норми наберуть чинності пізніше. Наведемо хронометраж найбільш знакових подій. 

До чого готуватися підприємцям на єдиному податку?

До 30 вересня 2020 року (включно) ФОП на єдиному податку І групи, а також II-IV груп, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 млн гривень, зможуть не застосовувати РРО. Це не стосується тих, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також продають лікарські засоби та вироби медичного призначення.

Зверніть увагу: з 19 квітня 2020 року вимога застосовувати РРО працюватиме і для тих ФОП-"єдинників", які надають платні послуги у сфері охорони здоров’я. 

З 1 жовтня по 31 грудня 2020 року перелік ФОП-«єдинників», які повинні застосовувати РРО (поруч із тими, хто перевищив річний обсяг доходу в 1 млн гривень), буде складатися з тих, що здійснюють (незалежно від суми річного доходу):

  • реалізацію товарів (надання послуг) через мережу Інтернет;
  • реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;
  • реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у сфері охорони здоров’я;
  • реалізацію ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння;
  • роздрібну торгівлю вживаними товарами в магазинах (група 47.79 КВЕД);
  • діяльність ресторанів, кафе, ресторанів швидкого обслуговування, якщо така діяльність є іншою, ніж визначена п. 11 ст. 9 Закону про РРО;
  • діяльність туристичних агентств, туристичних операторів;
  • діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщення (група 55.10 КВЕД);
  • реалізацію текстилю (крім реалізації за готівкові кошти на ринках), деталей та приладдя для автотранспортних засобів відповідно до переліку, що затверджується КМУ.

З 1 січня 2021 року усі ФОП на єдиному податку повинні будуть застосовувати РРО. Щоправда, для цього правила теж існуватимуть винятки: 

  • якщо підприємець проводить розрахунки з покупцями виключно у безготівковій формі (приймання платежів картками вважається розрахунковою операцією із метою застосування Закону про РРО, тому під це виключення не підпадає);
  • якщо підприємець здійснює операції, зазначені у ст. 10 Закону про РРО, наведені у Переліку №1336. Зараз в цьому Переліку подекуди ФОП-«єдинники» згадуються (і формально це позбавляє від необхідності застосовувати РРО, але вимагає застосування розрахункових книжок та КОРО). Втім, не факт, що вони залишаться в цьому Переліку станом на 1 січня 2021 р.
  • якщо підприємець належить до першої групи платників єдиного податку.

Також введено ведення товарного обліку тими ФОП-«єдинниками», які застосовують РРО. 

З 19 квітня 2020 року буде внесено зміни до ст. 20 Закону про РРО. За ними до суб’єктів господарювання, що здійснюють реалізацію товарів, які не обліковані у встановленому порядку, та/або не надали під час проведення перевірки документи, які підтверджують облік товарів, що знаходяться у місці продажу (господарському об’єкті), за рішенням контролюючих органів застосовується фінансова санкція у розмірі подвійної вартості таких товарів, які не обліковані у встановленому порядку, за цінами реалізації, але не менше 10 н.м.д.г. Така санкція передбачена Законом і зараз.

Як і тепер, вона не поширюватиметься на фізосіб–підприємців, які є платниками єдиного податку та не зареєстровані платниками ПДВ.

Але до цього винятку внесли зміни. З 19 квітня 2020 року ця санкція буде застосовуватися і до тих ФОП-«єдинників», які здійснюють діяльність з реалізації технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

До чого готуватися решті продавців з 19 квітня 2020 року?

До переліку видів власної продукції, які юрособам не можна продавати без РРО, додадуться ювелірні та побутові вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Заборону продажу без РРО алкогольних напоїв у кіосках, основним товаром (понад 50% загального товарообігу) яких є періодичні видання, замінять на заборону продажу без РРО підакцизних товарів в цілому. Перелік таких товарів наведено у п. 215.1 ПКУ. Тобто до заборонених товарів потраплять:

  • алкогольні напої, пиво (крім квасу «живого» бродіння);
  • тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну.

Дозволятиметься не застосовувати РРО у випадку, якщо в місці отримання товарів (надання послуг) операції з розрахунків у готівковій формі не здійснюються (склади, місця зберігання товарів, оптова торгівля тощо).

Поява програмного РРО з 19 квітня 2020 року

І нарешті найголовніше – буде дозволено обирати, який вид РРО застосовувати, звичайний (або, як його ще називають, апаратний) або програмний.

Продавцям доведеться зареєструвати такий програмний РРО в ДПС (отримати його фіскальний номер) і провести його попереднє програмування. Тобто ввести у програму номенклатуру товарів, робіт, послуг, які будуть продаватися за його допомогою.

Зверніть увагу: вже з 19 квітня 2020 року Закон №128-IX вимагає зазначення у фіскальних чеках коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД для підакцизних товарів.

До підакцизних товарів належать:

  • спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої, пиво (крім квасу «живого» бродіння);
  • тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну;
  • пальне;
  • автомобілі легкові, кузови до них, причепи та напівпричепи, мотоцикли, транспортні засоби, призначені для перевезення 10 осіб i більше, транспортні засоби для перевезення вантажів;
  • електрична енергія.

Отже, якщо розрахунок за ці товари буде здійснюватись готівкою або за допомогою платіжних карток, що вимагає застосування РРО, такий РРО вимагає використання режиму попереднього програмування найменування таких товарів та їх кодів УКТ ЗЕД.

А ще продавцям, які застосовують програмні РРО, доведеться вивчати нову термінологію. Електронний розрахунковий документ, електронна контрольна стрічка, електронний фіскальний звіт – це далеко не весь перелік визначень, які з’являться в Законі про РРО завдяки внесеним змінам.  

А також потрібно буде враховувати специфіку застосування програмних РРО:

1)Щодо відмови від (скасування) реєстрації КОРО. Суб’єкт господарювання може прийняти рішення про те, що у разі виходу з ладу РРО або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюється до моменту належного підключення резервного РРО або включення електроенергії, про що повідомляє під час реєстрації РРО!

У такому разі суб’єкт господарювання має право не реєструвати та не зберігати КОРО і розрахункові книжки. Але такі суб’єкти господарювання не матимуть права здійснювати розрахункові операції у разі виходу з ладу РРО або тимчасової відсутності електроенергії.

Втім, ця зміна нова лише для Закону про РРО (вона вноситься до ст. 5 цього Закону). А на практиці відмовитись від застосування КОРО можна було ще з 01.10.2018 р., про що ми писали тут і тут.

Для цього суб’єкт господарювання має право (і зараз):

  • не реєструвати КОРО на новий РРО, про що зазначає у заяві за ф. №1-РРО (додаток 1 до Порядку реєстрації РРО);
  • скасувати реєстрацію КОРО на вже зареєстрований РРО, подавши заяву за ф. №2-КОРО (додаток 4 до Порядку реєстрації КОРО).

2)Щодо несправностей програмного РРО. У разі виявлення несправностей програмного РРО протягом дня, в якому виявлено несправність, суб’єкт господарювання має засобами телекомунікацій повідомити про це контролюючий орган, виробника програмного РРО та/або центр сервісного обслуговування (за наявності) за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Тобто зверніть увагу! Повідомити про несправність треба одразу три суб’єкти: податкову, розробників та ЦСО. Зробити це слід протягом дня виявлення несправності і в електронній формі. До речі, саму форму повідомлення ще має затвердити Мінфін.

           Якщо РРО у вас апаратний, то ви зможете або перейти на резервний РРО, або здійснювати торгівлю зі застосуванням розрахункових книжок (на останнє дається не більше 7 робочих днів). А ось якщо РРО у вас програмний, то альтернатив немає – на період виходу з ладу програмного РРО проведення розрахункових операцій не здійснюється до моменту усунення несправностей.

3) Якщо І-зв'язок із податковим сервером обірвався. У разі проведення розрахункових операцій у період відсутності зв’язку між програмним РРО та фіскальним сервером контролюючого органу протягом години після відновлення такого зв’язку повідомити контролюючий орган засобами телекомунікацій про час і дату початку та завершення проведення розрахункових операцій у цей період за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Тобто в такій ситуації теж потрібно буде повідомляти податкову і теж за формою, яку тільки має створити Мінфін. Але, на відміну від попередньої ситуації, у цей період (оскільки програмний РРО все ж таки працює, дані про проведені розрахункові операції зберігає і після того, як зв'язок буде відновлено, передасть їх на податковий сервер) торгувати можна!

Та при цьому слід пам’ятати: 

  • у разі проведення розрахункових операцій у період відсутності зв’язку між програмним РРО та фіскальним сервером контролюючого органу зазначати у розрахунковому документі про проведення розрахункової операції у режимі онлайн;

  • кожен розрахунковий документ (як ми зазначали вище) повинен мати унікальний код, який електронним розрахунковим документам присвоюють податківці. Коли зв’язку з податківцями немає, продавець може використовувати коди розрахункових документів, заброньовані заздалегідь. Тому, якщо таких кодів немає, торгувати офлайн заборонено. А якщо вони є, то для них теж встановлено певне обмеження.

Довідково: З 19.04.2020 р. на період відсутності зв’язку між програмним РРО та фіскальним сервером контролюючого органу проведення розрахункових операцій здійснюється в режимі офлайн, що може тривати не більше 36 годин, із створенням електронних розрахункових документів, яким присвоюються фіскальні номери з діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу.

Суб’єкт господарювання може використовувати фіскальні номери з діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу, не більше 168 годин протягом календарного місяця.

Порядок визначення діапазону, видачі, резервування, використання фіскальних номерів, що присвоюються електронним розрахунковим документам під час роботи програмного РРО в режимі офлайн, має затвердити Мінфін. 

Які штрафи діятимуть у 2020 році?

Таблиця 1. Як зміняться штрафи, передбачені п. 3, 5-9 ст. 17 Закону про РРО

Пункт Закону Вид порушення Розмір штрафу
2019 рік З 19.04.2020 р.
П. 3 ст. 17 Закону про РРО невикористання при здійсненні розрахункових операцій у випадках, визначених цим Законом, розрахункової книжки або використання незареєстрованої належним чином розрахункової книжки чи порушення встановленого порядку її використання, або використання з порушенням встановленого порядку книг обліку розрахункових операцій, або незберігання книг обліку розрахункових операцій чи розрахункових книжок протягом встановленого терміну 20 н.м.д.г.
(340 грн)
50 н.м.д.г.
 (850 грн)
П. 5 ст. 17 Закону про РРО контрольну стрічку не надруковано або не створено в електронній формі на РРО та/або програмних РРО, або виявлено спотворення даних про проведені розрахункові операції, інформація про які міститься на такій контрольній стрічці 10 н.м.д.г. (170 грн) 30 н.м.д.г.
 (510 грн)
П. 6 ст. 17 Закону про РРО проведення розрахункових операцій через РРО та/або програмних РРО без використання режиму попереднього програмування найменування кожного товару, який не є підакцизним, та/або послуги, ціни товару (послуги) та обліку їх кількості 5 н.м.д.г. (85 грн) 5 н.м.д.г. (85 грн), але 300 н.м.д.г. (5100 грн) у разі такого порушення щодо підакцизних товарів (нова редакція п. 7 ст. 17 Закону про РРО)!
П. 7 ст. 17 Закону про РРО порушення встановленого у пункті 1 статті 9 порядку проведення розрахунків через каси підприємств, установ і організацій, в яких ці операції повинні проводитися з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій у встановленому порядку, або у разі порушення порядку оформлення розрахункових і звітних документів при здійсненні продажу проїзних і перевізних документів на залізничному (крім приміського) та авіаційному транспорті 10 н.м.д.г. (170 грн) 20 н.м.д.г. (340 грн) і ця норма вже міститься в новій редакції п. 8 ст. 17 Закону про РРО
П. 8 ст. 17 Закону про РРО застосування при здійсненні розрахункових операцій РРО та/або програмних РРО, в конструкцію чи програмне забезпечення якого внесені зміни, не передбачені конструкторсько-технологічною та програмною документацією виробника 100 н.м.д.г. (1700 грн) 300 н.м.д.г. (5100 грн) і ця норма вже міститься в новій редакції п. 9 ст. 17 Закону про РРО
П. 9 ст. 17 Закону про РРО неподання до контролюючих органів звітності, пов'язаної із застосуванням РРО, програмних РРО та/або програмних РРО, розрахункових книжок та копій  розрахункових  документів і фіскальних звітних чеків з РРО та/або програмних РРО по дротових або бездротових каналах зв'язку, в разі обов'язковості її подання 10 н.м.д.г. (170 грн) 30 н.м.д.г. (510 грн) і ця норма вже міститься в новому п. 10 ст. 17 Закону про РРО

       Скасовується, навіть, найбільш «пільгова» норма, яка дозволяла сплатити 1 грн за торгівлю без РРО. З 1 жовтня 2020 року ті, кого упіймають на такому порушенні, сплачуватимуть штраф у розмірі 100% від вартості проданого із порушенням товару (послуги).

Таблиця 2. Як зміняться штрафи, встановлені п. 1 ст. 17 Закону про РРО

Пункт Закону Вид порушення Розмір штрафу
2019 рік З 01.10.2020 р.
П. 1 ст. 17
Закону про РРО
проведення розрахункових операцій з використанням РРО, програмних реєстраторів розрахункових операцій або розрахункових книжок на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг); непроведення розрахункових операцій через РРО з фіскальним режимом роботи; невідповідності у юридичних осіб на місці проведення розрахунків суми готівкових коштів  сумі коштів, зазначеній у денному звіті, більше ніж на 10% розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, а в разі використання юридичною особою  розрахункової книжки – загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня; нероздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без  використання розрахункової книжки на окремому господарському об'єкті такого суб'єкта господарювання вчинене вперше – 1 гривня;
за кожне наступне вчинене порушення – 100 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим  підпунктом, товарів (послуг).
вчинене вперше – 100 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг);
за кожне наступне вчинене порушення – 150 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг).

Але для п. 1 ст. 17 Закону про РРО застосування таких збільшених штрафів буде впроваджено з перехідним періодом. Тимчасово (тобто з 19 квітня 2020 року до 1 жовтня 2020 року) санкції, визначені п. 1 ст. 17 цього Закону, застосовуються в таких розмірах:

  • 10% вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) – за порушення, вчинене вперше;
  • 50% вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) – за кожне наступне вчинене порушення.

Крім фінансових санкцій, передбаченихЗаконом про РРО, посадові особи та працівники торгівлі, громадського харчування та сфери послуг за порушення вимог цього Закону притягуються контролюючими органами до адміністративної відповідальності згідно зіст. 26цього Закону.

Скарги від покупців як підстава для перевірки

З 1 жовтня 2020 р. покупці отримають можливість скаржитись на продавців шляхом подання скарги в електронній формі за допомогою Електронного кабінету. Для цього вносяться відповідні зміни до ПКУ.

Алгоритм наслідків скарги виглядатиме приблизно так:

  • на її підставі податкова подає до продавця запит із вимогою надати інформацію, яка стосується предмету скарги (відповідні зміни вносяться до п. 73.5ПКУ);

  • якщо надана продавцем інформація податкової не задовольнить або продавець не відповість на запит у встановлений термін (протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту), приходить документальна або фактична податкова перевірка;

  • в разі виявлення (доведення) порушення до продавця застосовуються штрафні санкції;

  • за рахунок отриманого штрафу держава (точніше, Казначейство за висновками ДПС) компенсує покупцю 100% вартості таких товарів (робіт, послуг). Щоправда, лише, якщо сума розрахункової операції, на яку поскаржились, становить понад 850 грн.

 Інформуємо, що відповідно до розпорядження міського голови від 06.12.2019 №282 «Про скликання вісімдесят сьомої (позачергової) сесії міської ради сьомого скликання» 87 (позачергова) сесія міської ради відбудеться 09 грудня 2019 року о 10.00 в сесійній залі міської ради.          

       До уваги депутатів міської ради! Матеріали у друкованому вигляді можна отримати в міській раді в кабінеті №9 та будуть додатково надіслані на особисті електронні поштові скриньки.

До уваги мешканців громади розміщується  Проєкт бюджету  Коростишівської  міської  об’єднаної територіальної громади  на 2020 рік для ознайомлення з подальшим винесенням для затвердження на чергове засідання виконавчого комітету та засідання сесії  Коростишівської міської ради для врахування пропозиції та зауважень

Проєкт бюджету Коростишівської міської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік

Додатки до проєкту бюджету Коростишівської міської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік

  Інформуємо, що відповідно до розпорядження міського голови від 03.12.2019 №281 «Про скликання вісімдесят восьмої сесії міської ради сьомого скликання» 88 сесія міської ради відбудеться 17 грудня 2019 року о 10.00 в сесійній залі міської ради.
         Внесені на розгляд сесії питання попередньо вивчаються:
        10 грудня 2019 року (вівторок) о 10.00 на засіданні постійної комісії з питань земельних відносин, екології та використання природних ресурсів, що відбудеться в сесійній залі міської ради

Матеріали комісії

        11 грудня 2019 року (середа) о 10.00 на засіданні постійної комісії з питань охорони здоров'я, соціального захисту населення та гуманітарних питань, що відбудеться в сесійній залі міської ради

Матеріали комісії

        12 грудня 2019 року (четвер) о 10.00 на засіданні постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку населених пунктів Коростишівської об’єднаної територіальної громади, інвестиційної та підприємницької діяльності, що відбудеться в сесійній залі міської ради 

Матеріали комісії

       

УВАГА !!! Відбулися зміни в графіку проведення засідань постійних комісій.

                 13 грудня 2019 року (п'ятниця) о 10.00 на засіданні постійної комісії з питань бюджету та комунальної власності, що відбудеться в сесійній залі міської ради

Матеріали комісії

                 17 грудня 2019 року (вівторок) о 9.00 на засіданні постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку населених пунктів Коростишівської об’єднаної територіальної громади, інвестиційної та підприємницької діяльності, що відбудеться в сесійній залі міської ради 

Матеріали комісії

                 17 грудня 2019 року (вівторок) о 9.00 на засіданні постійної комісії з питань законності, правопорядку і прав людини, регламенту, депутатської етики і місцевого самоврядування та запобігання корупції, що відбудеться в сесійній залі міської ради 

Матеріали комісії

          До уваги депутатів міської ради! Матеріали у друкованому вигляді можна отримати в міській раді в кабінеті №9 та будуть додатково надіслані на особисті електронні поштові скриньки.