Шановний підприємцю!
В рамках розробки Стратегії розвитку Коростишівської громади на 2016-2018 рр. Робоча група проводить це опитування з метою оцінки підприємницького клімату в громаді, для визначення основних проблем, які, на Вашу думку, існують в громаді та перспектив її розвитку на майбутнє. Ваша думка для нас є важливою та обов`язково буде врахована при визначенні пріорітетних завдань та шляхів розвитку Коростишівської громади! Заздалегідь дякуємо за Ваш час і рекомендації

Для того, щоб заповнити анкету, перейдіть за посиланням.

https://docs.google.com/forms/d/1EqcQ2FZ4UGxBPv5YQ8_S30o1xr-ukcsPpo5hWBNS_8E/edit

Шановний мешканцю Коростишівської об`єднаної територіальної громади. В рамках розробки Стратегії розвитку Коростишівської громади на 2018-2020 рр. Робоча група проводить це опитування для визначення основних проблем, які на Вашу думку, існують в громаді та перспектив розвитку громади на майбутнє. Ваша думка для нас є важливою та обов`язково буде врахована при визначенні пріорітетних завдань та шляхів розвитку Коростишівської громади!

Для того, щоб заповнити анкету, перейдіть за посиланням.
https://docs.google.com/forms/d/1EX-9Zy4z0seuG0RuqjaP421SgIb0HizpAQ5tv6nvzDI/edit

Інформуємо, що відповідно до розпорядження міського голови від 21.11.2017 №138 «Про скликання сорок четвертої сесії міської ради сьомого скликання»  44 сесія міської ради відбудеться 05 грудня 2017 року о 10.00 в сесійній залі міської ради.

Внесені на розгляд сесії питання попередньо вивчаються:

29 листопада 2017 року о 10.00 на засіданні постійної комісії з  питань соціально-економічного  розвитку населених пунктів Коростишівської об’єднаної територіальної громади,   інвестиційної та підприємницької  діяльності, що відбудеться  в сесійній залі міської ради;     Матеріали комісії

30 листопада 2017 року о 14.00 на засіданні постійної комісії з питань земельних відносин, екології та використання природних ресурсів, що відбудеться  в сесійній залі міської ради;  Матеріали комісії

01 грудня 2017 року о 10.00 на засіданні постійної комісії з питань бюджету та комунальної  власності, що відбудеться  в сесійній залі міської радиМатеріали комісії Додаток 1,2

01 грудня 2017 року о 12.00 на засіданні постійної комісії з питань законності, правопорядку і прав людини, регламенту, депутатської етики і місцевого самоврядування та  запобігання корупції, що відбудеться  в сесійній залі міської ради.  Матеріали комісії

До уваги депутатів міської ради! Матеріали у паперовому вигляді можна отримати в міській раді в кабінеті № 5.

 23 листопада  у Житомирському центрі з розвитку місцевого самоврядування відбувся тренінг на тему,  «Як зробити ОТГ відкритою та цікавою». В тренінгу прийняли участь фахівці з понад 20 об’єднаних громад Житомирщини, серед яких був і представник Коростишівської ОТГ Сергій Вакуленчик.
23843380 1088884817915373 759038231264862033 n 23754687 1088884824582039 2942263982253017038 n

 Основною метою тренінгу було показати та навчити учасників заходу яким чином будувати комунікації без бюджету і силами одного працівника, як визначити головне у роботі прес-служби, як покращити веб-сайт громади. Дискутували щодо потреб та можливостей комунікації у громадах. Учасники тренінгу в ході заходу отримали уявлення як ефективно використовувати ресурси комунікації. Експерт центру Дмитро Клименко надав практичні поради внутрішньої та зовнішньої комунікативної роботи в ОТГ.

23755048 1088884961248692 1294788227772154347 n  23754822 1088884821248706 1402979475673353190 n

 Найближчім часом Коростишівська міська рада запровадить нову форму роботи з громадою, а саме громадській бюджет, роботу з яким докладно розглянули на тренінгу. За допомогою цієї форми бюджету мешканці ОТГ самостійно зможуть вирішувати куди і навіщо витрачати кошти громади.

У вівторок 21 листопада 2017 року , увечері відбувся захід,  присвячений  Дню  Гідності та Свободи за участю першого заступника РДА Є.Путято, голови районної ради С. В. Бондарчука, голови міської ради І. М.Кохана, а також громадськості міста. Відбулося покладання живих квітів і запалювання лампадок.

DSCN5041  DSCN5047

 DSCN5042

У своїх промовах керівники  міста закликали учасників зібрання не забувати тих страшних днів, у які за наше світле майбутнє полягли кращі з кращих. 

DSCN5059 1  DSCN5066 1

Настоятель храму Святої Трійці УПЦ І КП отець Віталій (Липський)прочитав молитву за загиблими. Подвиг Героїв Небесної Сотні вшанували хвилиною мовчання.

DSCN5068 

Настоятель храму Святої Трійці УПЦ І КП отець Віталій (Липський)прочитав молитву за загиблими. Подвиг Героїв Небесної Сотні вшанували хвилиною мовчання і молитвою.

04 грудня 2017 року у залі засідань Коростишівської міської ради (вул.Володимирська, 1) з 13:00 до 15:00  відбудеться звітування депутатів Коростишівської міської ради 7 скликання, які є членами депутатської фракції «РУХ НОВИХ СИЛ МИХАЙЛА СААКАШВІЛІ» (ВОЛЯ):

Соболівського Антона Михайловича

Соболівського Олексія Михайловича

Самойленка Анатолія Григоровича

Левченка Сергія Олексійовича

Шкаврона Віктора Анатолійовича.

У даному заході також візьмуть участь помічники-консультанти депутатів:

Мартинюк Дарина Вадимівна

Горлова Олена Володимирівна

Левченко Ольга Миколаївна

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 13.11.2017 № 4300/7 «Про проведення конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги» Координаційний центр з надання правової допомоги повідомляє про проведенняз 18 листопада 2017 року по 23 січня 2018 року конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі – конкурс). 

Для участі у конкурсі адвокатам необхідно:

  1. Зареєструватися на веб-сторінціhttp://contest.legalaid.gov.uaз 18 листопада до 17 грудня 2017 року включно, де заповнитионлайн анкету та біографічну довідку; зазначити адресу електронної пошти для отримання інформації у зв’язку з конкурсом та регіон, у якому адвокат проходитиме індивідуальну співбесіду з конкурсною комісією; завантажити посвідчені (підписані) адвокатом скановані копії заяви, усіх заповнених сторінок паспорта (чи іншого документа, що посвідчує особу), свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю та мотиваційного листа (у довільній формі обсягом до 500 слів).

УВАГА! За фактом реєстрації адвокат отримає повідомлення Координаційного центру з надання правової допомоги про прийняття заявки на опрацювання. Після перевірки наявності надісланих копій документів, адвоката буде поінформовано про їх відповідність чи невідповідність встановленим вимогам за вказаною адвокатом адресою електронної пошти. У разі отримання повідомлення про невідповідність документів встановленим вимогам реєстрацію можна пройти повторно (до завершення строку реєстрації).

  1. Впродовж 19 – 25 грудня 2017 року включнопройти дистанційний курс «Вступ до системи надання безоплатної правової допомоги», ознайомившись з його матеріалами та склавши перевірочні тестові завдання, що оцінюються автоматично (адреса веб-сторінки дистанційного курсу, логін та пароль будуть зазначені в електронному повідомленні Координаційного центру з надання правової допомоги).
  2. Впродовж 9 – 12 січня 2018 року (конкретні дата, час і місце проведення будуть повідомлені кожному адвокатові додатково) пройти індивідуальні співбесіди з конкурсною комісією, під час якої адвокати оцінюватимуться за критеріями мотивації до надання безоплатної правової допомоги, комунікабельності, емоційної врівноваженості, вміння представити приклади надання правової допомоги.  

УВАГА! Під час проходження співбесіди із конкурсними комісіями адвокати повинні предявити оригінали паспорта та свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю.

Крім того, з 27 по 29 грудня 2017 року включно конкурсні комісії розглядатимуть подані адвокатами документи, оцінюючи адвокатів за критеріями стажу адвокатської діяльності, наявності або відсутності застосованих до адвоката дисциплінарних стягнень та враховуючи результат проходження адвокатом дистанційного курсу «Вступ до системи надання безоплатної правової допомоги». Цей етап відбувається без персональної участі адвокатів.

 Адвокати, які пройдуть конкурс, залучатимуться до надання безоплатної вторинної правової допомоги на постійній основі за контрактом або на тимчасовій основі на підставі договору відповідно до Порядку і умов укладення контрактів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на постійній основі, та договорів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на тимчасовій основі, затверджених постановою КМУ від 11.01.2012 № 8.

Контакти для зворотного зв’язку з адвокатами:

 Поплавська Галина Євгенівна, заступницяначальника відділу взаємодії з адвокатами та органами адвокатського самоврядуванняуправління забезпечення якості правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги, (044)  364 17 59 (понеділок – четвер: з 09:00 до 18:00, п’ятниця: з 09:00 до 16:45, обідня перерва із 13:00 до 13:45), Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

_______________________________________________

 Переглянути порядок і умови проведення конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги, затверджений постановою КМУ від 28 грудня 2011 р. № 1362 (у редакції постанови КМУ від 9 серпня 2017 р. № 575).

 Переглянути Порядок і умови укладення контрактів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на постійній основі, та договорів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на тимчасовій основі, затверджені постановою КМУ від 11.01.2012 № 8.

Переглянути наказ Мін’юстувід 13.11.2017 № 4300/7 «Про проведення конкурсу з відборуадвокатів, якізалучаються для наданнябезоплатноївторинноїправовоїдопомоги».

Переглянути Порядок оцінювання адвокатів за результатами конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги, затверджений наказом Мін’юсту від 13.11.2017 № 3552/5 (документ знаходиться на державній реєстрації та буде доступний для перегляду найближчим часом).