Доводимо до вашого відома, що 04.06.2021 набув чинності наказ Міністерства охорони здоровя України від 01.06.2021 № 1066 «Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки».

Цим наказом запроваджено перехідну модель роботи з медичними висновками про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я та листками непрацездатності.

Таким чином, вже в червні 2021 року деякі заклади охорони здоровя розпочали роботу із формування та внесення медичних висновків про тимчасову непрацездатність до Реєстру медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я відповідно до Порядку формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність.

Нагадуємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 328 затверджено Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього. Реєстр формує та веде Пенсійний фонд України, який є володільцем інформації, що міститься в ньому.

Інформацію про сформовані е-лікарняні для своїх працівників роботодавці відтепер можуть дізнатися в особистому кабінеті Електронного кабінету страхувальника (роботодавця) вебпорталу Електронних послуг Пенсійного фонду України.

Для того, щоб стати користувачем е-кабінету роботодавця, потрібно увійти на вебпортал за допомогою електронного цифрового підпису. Ознайомитися з детальною інструкцією щодо реєстрації можна за посиланням https://portal.pfu.gov.uaв інформаційному полі головного меню «Як зареєструватися».

Про Електронний кабінет страхувальника (роботодавця) Ви можете дізнатися, зателефонувавши на гарячу лінію Пенсійного фонду України за номером: 0-800-503-753.

Електронний листок непрацездатності – це сформований (виданий) програмними засобами Реєстру на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність і зареєстрований за єдиним реєстраційним номером листок непрацездатності у Реєстрі електронний документ, що є підставою для звільнення від роботи, оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг відповідно до законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування, як і його паперова версія.

Також наказом  Міністерства охорони здоровя України від 17.07.2021 № 1234 «Порядок видачі (формування) листків непрацездатності в Електронному реєстрі листків непрацездатності» визначено механізм видачі ( формування ) листків непрацездатності в Електронному реєстрі листків непрацездатності. Сформований листок непрацездатності у день створення стає доступним для перегляду в кабінетах страхувальника та застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, але до дати закінчення періоду його дії не може передаватися до страхувальника як підстава для нарахування матеріального забезпечення. Сформований листок непрацездатності з причиною непрацездатності вагітність і пологи передається страхувальнику як підстава для нарахування матеріального забезпечення у день створення.

Дата відкриття та закриття листка непрацездатності відповідають датам початку періоду дії та закінчення періоду дії медичного висновку, на підставі якого сформований цей листок непрацездатності. Листок непрацездатності вважається виданим з наступного дня після дати закриття листка непрацездатності. На період перехідної моделі, з 04 червня до 01 вересня 2021 року, лікарі закладів охорони здоров’я матимуть право видавати паперові листки непрацездатності, а також формувати медичні висновки про тимчасову непрацездатність з подальшою трансформацією їх у е-лікарняний.

Також повідомляємо, що у е-лікарняного відсутня серія, але йому присвоюється унікальний номер. На підставі даних медичних висновків, що складають один випадок тимчасової непрацездатності, формуються листки непрацездатності в порядку черговості створення медичних висновків, кожен наступний із яких створюється як продовження першого, шляхом додавання наступного порядкового номеру після знаку “-” до унікального номеру першого листка непрацездатності, та, в свою чергу, складають один страховий випадок.

Звертаємо вашу увагу, що в е-лікарняному оновились причини непрацездатності.

!!! Звертаємо увагу, що отримання е-лікарняного не впливає на процедуру призначення, розрахунку та виплати матеріального забезпечення. Комісія із соціального страхування на підприємствах продовжує свою роботу та зберігає весь обсяг функцій, передбачених Положенням про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 13.

!!! Фонд прийматиме заяви-розрахунки ОКРЕМО за кожним видом листків непрацездатності.

Матеріальне забезпечення по е-лікарняних необхідно оформлювати за формою заяви-розрахунку, затвердженою Порядком фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 12.

Нарахування середньоденної допомоги по е-лікарняних здійснюється відповідно до Постанови КМУ «Порядок обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням» від 26.09.2001 № 1266.

Протягом червня – серпня 2021 року в Україні діятиме перехідний період впровадження е-лікарняних.

Під час дії перехідного періоду застрахованим особам можуть видаватися і електронні лікарняні, і паперові листки непрацездатності. Під час перехідного періоду обидва види документів є підтвердженням встановленого факту тимчасової непрацездатності та підставою для здійснення страхових виплат застрахованим особам.

Із вересня 2021 року планується, що всі заклади охорони здоров’я перейдуть на формування електронних медичних висновків про тимчасову непрацездатність. У такому випадку паперові листки непрацездатності, які були видані до 1 вересня 2021 року будуть продовжуватися в паперовому вигляді до відновлення працездатності особи або встановлення інвалідності.

Якщо листок непрацездатності відкривається за паперовою формою, за одним випадком тимчасової непрацездатності, то його продовження аж до повного закриття незалежно від того, у якого суб’єкта господарювання продовжує лікування пацієнт, відбувається виключно в паперовій формі, навіть якщо суб’єкт господарювання протягом періоду непрацездатності особи, у якої є відкритий листок непрацездатності, перейшов на формування медичних висновків у Реєстрі.

За більш детальними роз’ясненнями ви можете звернутись за телефонами:

Відділ страхових виплат та матеріального забезпечення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Житомирській області – (0412) 47-24-52;

Коростишівське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Житомирській області – (04130) 5-01-13.

У рамках реалізації програми Президента Володимира Зеленського “Велике будівництво” на Житомирщині триває капітальний ремонт будівлі басейну Житомирської дитячо-юнацької спортивної школи “Авангард” в м. Житомир.

Школа знаходиться в зручному місці, у парковій зоні в центрі міста. На території школи розташовані будинок фізкультури та база плавального басейну (25м). У плавальному басейні проходять учбово-тренувальні заняття відділень плавання, триатлону та сучасного п’ятиборства. ЖДЮСШ «Авангард»  розвиває здібності вихованців з плавання, створює умови для  фізичного розвитку, повноцінного оздоровлення, змістовного відпочинку і дозвілля дітей та молоді, самореалізації, набуття навичок здорового способу життя, підготовки спортивного резерву для збірних команд України.

Проєкт має на меті створення сучасного басейну для забезпечення потреб жителів громади та району, підвищення ефективності підготовки спортсменів, а також рівня надання освітніх, фізкультурно-спортивних послуг, залучення до здорового способу життя дітей, юнацтва та інших верств населення.

Як повідомляє Департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА, з 2015 року за кошти обласного бюджету здійснено ряд заходів, спрямованих на модернізацію конструкцій та поліпшення експлуатаційних показників, зокрема

оновлено фасад будівлі із заміною віконних секцій;

облаштовано центральний вхід;

відремонтовано дах будівлі;

облицювано керамічною плиткою дно та стіни басейну, стіни та частково колони в приміщенні ванни плавального басейну;

проведено ремонт 3-х метрової вишки для стрибків у воду.

З 2019 року роботи виконувалися за проектом «Капітальний ремонт будівлі басейну Житомирської дитячо-юнацької спортивної школи “Авангард”, який спрямовано на капітальний ремонт внутрішніх приміщень.

Результатом реалізації проекту стане:

вдосконалення існуючої спортивної інфраструктури м.Житомира та області;

охоплення більшої кількості дітей навчально-виховним процесом у позаурочний час, що сприятиме зміцненню їх здоров’я та створить необхідні умови для організації проведення міських та регіональних юнацьких змагань:

збільшення кількості населення, які відвідуватимуть басейн на умовах абонементної плати, що у свою чергу збільшить доходи на його утримання.

Нагадаємо, що голова Житомирської ОДА Віталій Бунечко під час пресконференції 01 квітня розповів про проєкти, реалізація яких планується впродовж 2021 року в рамках Програми Президента України «Велике будівництво».

Також, у рамках реалізації програми Президента Володимира Зеленського “Велике будівництво” на Житомирщині триває капітальний ремонт КУ «Міський плавальний басейн» у м. Бердичів.

Довідково. Генеральний підрядник — ТОВ “БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ”.

Загальна кошторисна вартість проєкту – 20 628,097 тис грн.

На 2021 рік передбачено фінансування у розмірі 18 621,095 тис грн., з них:

кошти ДФРР –  15 519,049 тис грн.;

кошти місцевого бюджету – 3 102,046 тис грн.

1608 1608

1608 1 1608 2

1608 3 1608 4

Перша заступниця голови Житомирської ОДА Наталія Остапченко дала інтерв’ю новинному порталу «20 хвилин» щодо перебігу вакцинації та Великого будівництва на Житомирщині.

Під час інтерв’ю Наталія Остапченко відповіла на ряд важливих питань, зокрема про:

Готовність області до нової хвилі епідемії;

Темпи вакцинації в області;

Організацію навчального процесу з 01 вересня в умовах карантину зокрема у школах в яких буде вакциновано менше 80% персоналу;

Кількість об’єктів програми Президента України «Велике будівництво» які планується завершити до кінця поточного року;

Функцонування новозбудованих амбулаторій у громадах Житомирської області тощо.

Більш детальну інформацію ви зможете дізнатись  у ВІДЕО https://www.youtube.com/watch?v=cjxkFmUkM18&t=4s

Нагадаємо, що Наталія Остапченко у рамках робочої поїздки до Коростенського району проінспектувала об’єкти Великого будівництва.

Також перша заступниця відвідала центри масової вакцинації (ЦМВ) населення проти COVID-19 – у КоростеніОвручі та Житомирі.

У Житомирській області на 100% виконано план реконструкції приймальних відділень в опорних лікарнях у рамках Програми Президента «Велике будівництво». Про це повідомив Міністр розвитку громад та територій Олексій Чернишов.

«Темні та вузькі коридори, незручні кабінети у медзакладах мають вже відійти в минуле. Пацієнти приходять до лікарень, аби отримати якісні послуги. Важливим аспектом є сучасні підходи до будівництва – роботи виконали з урахуванням нових будівельних норм та із застосуванням енергоефективних заходів. Приймальні відділення лікарень стали сучасними та комфортними для пацієнтів та медиків», – зауважив Олексій Чернишов.

У рамках Програми частину об’єктів капітально відремонтували, а в низці – провели повну реконструкцію. Йдеться про сім приймальних відділень у різних куточках Житомирської області. Крайньою в переліку стала Лікарня №1 у Житомирі. Левова частка об’єктів знаходиться на території області.

Перелік капітального ремонту та реконструкції приймальних відділень на Житомирщині:

· Реконструкція I поверху частини нежитлової будівлі операційного корпусу під відділення екстреної медичної допомоги по вул. Здоров’я, 1 в м. Бердичів (комунального некомерційного підприємства «Бердичівська міська лікарня Бердичівської міської ради»);

· Реконструкція частини приміщень першого поверху приймального відділення Комунального некомерційного підприємства «Овруцька міська лікарня» Овруцької міської ради під відділення екстреної медичної допомоги;

· Реконструкція приймального відділення у відділення екстреної медичної допомоги лікувального корпусу №2 комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об’єднання»;

· Реконструкція приміщень для розміщення відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги Комунального підприємства «Лікарня №1»;

· Реконструкція приміщення приймального відділення стаціонарного корпусу №1 під відділення екстреної медичної допомоги в м. Коростишів;

· Реконструкція приймально-діагностичного відділення під відділення екстреної медичної допомоги Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня» Житомирської районної ради;

· Реконструкція Комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська клінічна лікарня Коростенської міської ради» з будівництвом Хірургічного корпусу.

Нагадаємо, раніше Міністр розвитку громад та територій Олексій Чернишов зазначив, що цьогоріч до Програми Президента «Велике будівництво» включено 500 соціальних об’єктів.

вб

Аби свята пройшли без надзвичайних подій, напередодні рятувальники ДСНС звертаються до громадян, аби нагадати про дотримання елементарних правил пожежної безпеки.

Вимоги протипожежної безпеки перед початком проведення масового заходу:

1. Перед початком заходу чітко визначити дату, час його проведення.

2. Повторити правила протипожежної безпеки в приміщенні установи під час проведення масових заходів.

3. Перед початком заходу ознайомитися з порядком евакуації у разі виникнення пожежі, сигналом тривоги та двома евакуаційними виходами, місцем збору після евакуації.

4. Забороняється брати з собою вогненебезпечні предмети, які можуть спричинити пожежу (запальнички, сірники, петарди, бенгальські вогні, феєрверки, сигарети, легкозаймисті речовини, вогнепальну рідину тощо).

Забороняється :

1. застосовувати займисті матеріали.

2. застосовувати предмети оформлення приміщень, декорації та сценічне обладнання, виготовлене із займистих синтетичних матеріалів, штучних тканин і волокон (пінопласту, поролону, полівінілу тощо);

3. застосовувати відкритий вогонь (факели, свічки, феєрверки, бенгальські вогні тощо);

4. використовувати хлопавки;

5. застосовувати дугові прожектори, влаштовувати світові ефекти із застосуванням хімічних та інших речовин, які можуть викликати загоряння;

Не дозволяється брати участь у заході дітям, вдягненим в одяг з легкозаймистих матеріалів.

Під час масового заходу не наближатися до електроприладів, музичної апаратури, які живляться електрострумом. У разі виявлення обірваних проводів, неізольованої проводки, іскріння проводки негайно повідомити організаторів.

Під час проведення заходу не кричати, не свистіти, не бігати, не стрибати, не створювати травмонебезпечних ситуацій.

Вимоги протипожежної безпеки в разі виникнення пожежі або аварійної ситуації:

1. Негайно повідомити організаторів про виникнення пожежі, аварійної ситуації.

2. Чітко виконувати команди організаторів. Не панікувати, не кричати, не метушитися. Спокійно йти до запасних виходів.

3. Після евакуації вишикуватися в зазначеному місці і під час переклички зазначити свою присутність для обліку. Нікуди після евакуації без дозволу не йти.

4. У разі, якщо непередбачувана ситуація виходить з-під контролю дорослих, терміново подзвонити за номером 101, повідомити про пожежу або аварійну ситуацію, назвати своє прізвище та ім’я та адресу установи. Коротко описати ситуацію: кількість людей, відкритий чи закритий вогонь, характер диму.

Слід пам’ятати, що пожежу легше попередити, ніж ліквідувати. Якщо пожежа все ж виникла, потрібно негайно сповістити пожежно-рятувальну службу, зателефонувавши за номером «101».

У рамках реалізації на Житомирщині програми Президента «Велике будівництво» триває реконструкція Житомирського обласного краєзнавчого музею.

Будівля Магістрату є пам’яткою архітектури національного значення, але вже багато років не використовується повноцінно як об’єкт туристичного показу через невідповідність приміщень для виставкової діяльності та аварійний стан окремих конструкцій.

Завдяки праці цих людей ми матимемо можливість побачити ошатну будівлю, в якій займуть свої місця експонати з фондосховища, а також до Магістрату переселять мамонта.

Монтування зовнішнього електроосвітлення – Яков

буд1

Благоустрій прилежної території, викладка плитки – Фалінський Сергій

буд2

Штукатур – Богдан

буд3

Малярка – Людмила

буд4

Встановлення відливів – Хоровицький Олександр

буд5

У рамках програми Президента України «Велике Будівництво» у Житомирській області реконструйовано ще один об’єкт медичної інфраструктури — приміщення для розміщення відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги Комунального підприємства “Лікарня №1” у Житомирі.

Роботи на об’єкті розпочато у 2020 році за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проєктів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров’я у госпітальних округах.

Як повідомляє Департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА, даним проєктом передбачено:

перепланування частини приміщень 1-го поверху будівлі терапевтичного корпусу;

облаштування нових санвузлів для хворих, персоналу та маломобільних груп населення;

прибудова боксу для автомобілів швидкої медичної допомоги з влаштуванням пандусів;

благоустрій прилеглої території.

Також виконано ряд додаткових робіт, які були не передбачені проєктом, але необхідні для підвищення експлуатаційних характеристик будівлі, а саме:

підсилення несучої здатності колон;

заміну аварійної теплотраси, яка є теплоносієм не тільки для приймального відділення, але й усієї лікарні.

Результатом реконструкції стало збільшення площі приймального відділення до 768 кв.м, що на 493 кв.м більше початкової площі.

На даний момент на обєкті залишилося встановити ангіограф.

Нагадаємо, що перша заступниця голови Житомирської облдержадміністрації Наталія Остапченко в рамках робочої поїздки до Коростенського району проінспектувала, як у рамках програми Президента України «Велике будівництво» проходить реконструкція приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров’я у госпітальних округах – у Коростені та Овручі.

Також у рамках реалізації в Житомирській області програми Президента «Велике будівництво» у Коростишівській центральній районній лікарні ім. Д.І. Потєхіна реконструйовано відділення екстреної медичної допомоги.

Довідково. Загальна кошторисна вартість проєкту склала 10 028,348 тис грн., з яких:

кошти субвенції — 7 992,163 тис грн;

з місцевого бюджету — 1937,205 тис грн.

2020 2020

2020 1 020 2

020 3