У рамках програми Президента “Велике будівництво” на магістралі М-06 Київ – Чоп тривають роботи із заміни дорожнього покриття в межах поточного середнього ремонту. Як повідомляє Служба автомобільних доріг у Житомирській області, йдеться про влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху.

Так, біля села Глибочиця на ділянці км 124+100 – 125+500 проводяться такі роботи:

фрезерування існуючого дорожнього покриття;

влаштування вирівнюючого шару асфальтобетонного покриття.

Наразі вже змонтовано металеву рамку для системи зважування-в-русі (WIM), куди будуть вмонтовані датчики, що фіксуватимуть швидкість та номерні знаки транспортних засобів.

У рамках державної програми в Житомирській області вже влаштовано комплекс поблизу села Сінгурі на км 191+500 – км 192+500 на а/д М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський. Також триває влаштування такого комплексу на а/д М-21 км 148+700 – 149+500, що поблизу села Андріївка.

Нагадаємо, що в рамках програми “Велике будівництво” розпочато ремонт ділянки міжнародної автодороги М-21 між селами Фасова та Андріївка. 

Довідково. За структурою майданчик WIM є своєрідним апаратним комплексом, який складається з датчиків, вбудованих у дорожнє покриття, камер для автоматичного розпізнавання номерних знаків, камер загального огляду та лазерних сканерів.

Система здатна зберігати інформацію про пересування більше ніж 10 000 автомобілів в одному напрямку вагою не менше 3,5 т.

0511 0511

0511 1

Вісім років тому Олександр Сербін купив приватний будинок у колишньому Кіровську (нині Хрестівці) Донецької області. Підбирав помешкання спеціально з великим двором, на одній з головних вулиць міста, де великий транспортний потік. Ось-ось мав відкрити там станцію технічного обслуговування. Але з початком збройного конфлікту на Донбасі змушений був усе кинути й перебратися з родиною на Полтавщину, у Кременчук, де жила бабуся дружини.

– Як і всі вимушені переселенці, сподівався, що затримаємося тут на місяць-два, тому прихопили з собою лише найнеобхідніше, – розповідає 37-річний Олександр. – Серед найнеобхіднішого у моїй валізі виявився дрібний інструмент для ремонту автомобілів. Я з самого дитинства марив автомобілями, здобув спеціальність інженера-механіка, працював мотористом на СТО в одного підприємця й давно виношував мрію мати власну справу, пов’язану з ремонтом техніки.

На новому місці мешкання молодий чоловік в якийсь момент зовсім розпрощався зі своєю мрією. Ті скромні заощадження, з якими його родина виїхала з окупованої території, швидко закінчилися. Після двох років з початку бойових дій стало зрозуміло, що повертатися вже нікуди і треба облаштовувати життя на новому місці. Важко було морально – опинившись, по суті, без засобів існування у новому середовищі, не знав, з чого починати, куди податися. Влаштувався спочатку водієм на Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат, що поряд з Кременчуком, згодом – механіком на СТО.

Олександр Сербін хотів узяти в банку кредит на започаткування власного бізнесу, але йому відмовили, бо в нього не було заставного майна. Знайомі, яких так само війна вигнала з рідних домівок, порадили скористатися грантововою програмою для переселенців. Але Олександру не вдалося правильно скласти бізнес-план і він залишився, як кажуть, при своїх інтересах. Тоді йому підказали звернутися до міського центру зайнятості, де внутрішньо переміщеним, а також тривалим малозабезпеченим безробітним пропонували допомогу від держави на відкриття власної справи. ЇЇ можна було отримати взявши участь у пілотному проекті Міністерства соціальної політики «Рука допомоги», що реалізувався за підтримки Світового банку у трьох областях України в рамках проекту «Модернізація системи соціальної підтримки населення України».

– І я, порадившись з родиною, яка пообіцяла мені підтримку, ризикнув. Про що жодного разу не пошкодував, – посміхається Олександр. – Фахівці, що були залучені до проекту, підказали, як правильно скласти бізнес-план, допомогли оформити ФОП. Для старту бізнесу мені знадобилося 64 тисячі гривень. Саме стільки коштувало придбати підйомник, гідравлічну стійку, домкрат, кран для зняття моторів. Причому, я навіть не тримав цих грошей у руках – проектом було передбачено безготівковий розрахунок з постачальниками, у яких закуповується обладнання, зазначене у бізнес-плані.  

Так само Олександр не носив «живих» грошей до банку для погашення мікрокредиту – він списувався автоматично при кожній сплаті податку на додану вартість та єдиного соціального внеску. За попередніми розрахунками, за три роки діяльності чоловік мав повністю погасити отриманий безвідсотковий кредит від держави. Так і вийшло.

– Це просто фантастика! – не приховує своїх емоцій Олександр. – Можна сказати, я витягнув щасливий білет. Це був єдиний варіант для мене. Не знаю, чи зміг би без простягнутої мені «Руки допомоги» колись відкрити власну справу. Причому, якби я офіційно оформив на роботу найманих працівників за направленням Центру зайнятості, то кредит взагалі можна було б не повертати. Але я тоді самостійно справлявся із замовленнями.

Сьогодні СТО «Механіка», що належить Олександру Сербіну, добре відоме власникам легкових авто і бусів Кременчука. Бізнес розвивається. Спочатку чоловік орендував невеликий бокс для ремонту однієї машини, а тепер має робоче приміщення, у яке може заїхати одночасно три автомобілі та поряд облаштовує ще один бокс на два авто. Там же планує зробити офісне приміщення. З розширенням бізнесу гостро постало питання набору кадрів. Одного механіка Олександр уже офіційно прийняв на роботу, інший проходить стажування.

– Я задоволений, мене все влаштовує, – каже Олександр Сербін. – А нещодавно ми з дружиною і сином переїхали до власної двокімнатної квартири, яку змогли придбати завдяки моїм заробіткам. Щоправда, за неї ще потрібно виплатити кредит. Але я міцно стою на ногах, і це мене не лякає.     

Пілотний проект Міністерства соціальної політики «Рука допомоги» реалізовувався у 2016-2019 роках. Але вже з січня наступного року «Рука допомоги» повертається. В Україні починає діяти бюджетна програма, яка перетворюватиме малозабезпечених і довготривалих безробітних на підприємців, механізми якої були успішно апробовані в пілотному проекті.

Бажаючим вийти зі стану бідності малозабезпеченим і довготривалим безробітним буде запропонована допомога розміром до 15 мінімальних зарплат (на початок 2022 року – 97 500 грн) для оплати рахунків на придбання необхідного для заснування власної справи обладнання і матеріалів. Вагома перевага цього механізму в тому, що допомогу можна повертати за рахунок сплачених у процесі підприємницької діяльності податків і соціальних внесків. Тобто, сума до повернення зменшуватиметься з кожним податковим платежем. Крім того, якщо такий підприємець працевлаштує ще двох осіб за направленням центру зайнятості, повертати допомогу державі буде не потрібно. Детальний опис механізму надання допомоги міститься за посиланням https://www.kmu.gov.ua/npas/deyaki-pitannya-spriyannya-ekonomichnij-samostijnosti-malozabezpechenih-simej-397-210421 .

https://www.msp.gov.ua/news/20900.html

Довідка.

«Модернізація системи соціальної підтримки населення України» – проєкт, який реалізує Міністерство соціальної політики України за підтримки Світового банку. Мета проєкту – сприяння успішному здійсненню соціальних реформ, спрямованих на зменшення бідності та підвищення соціального захисту найуразливіших груп населення.

У рамках проєкту удосконалюються процеси надання соціальної допомоги, покращується адміністрування соціальних виплат і послуг, стимулюється розвиток сімейних форм виховання та соціальна підтримка дітей-сиріт і сімей з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах.

Коростишівський РЕМ попереджає що 8-9 листопада з 9-00-17-00 в м. Коростишів будуть проводитись ремонтні роботи на ПЛ-0.4 кВ від КТП-380 з якого заживлені вул. Київська 108А,102,104,108,110,112,114, вул. Ломоносова 1-41,2-42, вул. Грибоєдова 6-24, вул. Рильського 1-39,2-36, вул. Чернишевського 1- 43,2-44. Тимчасово буде відсутнє електропостачання.

На виконання пункту 5 доручення Прем’єр-міністра України від 12.10.2021№47166/0/1-21 за результатами селекторної наради, проведеної під головуванням Президента України 11.10.2021, (далі - Доручення) щодо механізму інформування про необхідність наявності та перевірки наявності у пасажирів документів, які підтверджують отримання принаймні  одного щеплення проти СОVID-19, або негативного результату тестування  методом полімеразної ланцюгової реакції чи експрес-тесту на визначення  антигену коронавірусу SARS-CoV-2, або довідки щодо перенесеної  коронавірусної хвороби у термін не більше 6 місяців, під час продажу квитків на перевезення, посадки пасажира у транспортний засіб та під час руху транспортного засобу на авіаційному, залізничному, автобусному і маршрутному транспорті міжміського сполучення, та на виконання доручення Прем’єр-міністра України від 12 жовтня 2021 року № 47506/0/1-21 за результатами наради, проведеної під головуванням Прем’єр-міністра України Шмигаля Д.А.

11 жовтня 2021 року щодо впровадження алгоритмів дій з перевірки дотримання обмежувальних протиепідемічних  заходів, передбачених для відповідного рівня епідемічної небезпеки поширення СОVID-19, та порядку інформування громадян суб’єктами господарювання сфери громадського транспорту про застосування під час провадження ними дяльності, зокрема, міжрегіональних перевезень, обмежувальних протиепідемічних заходів, визначених Постановою, повідомляємо.

Постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2021 року № 1096 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 року № 1236» (далі - Постанова) визначено перелік необхідних документів розмежовано відповідальність перевізників і пасажирів на залізничному, авіаційному та автомобільному транспорті.

Відповідно до підпункту 22 пункту 3 Постанови, забороняється здійснення перевезень пасажирів авіаційним та залізничним транспортом у міжобласному та міжнародному сполученнях без наявності у них (крім осіб, які не досягли 18 років) негативного результату тестування на СОVID-19 методом полімеразної ланцюгової реакції, експрес тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 більш як за 72 години до дня поїздки; або документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації; або документа, що підтверджує отримання однієї дози дводозної вакцини; або міжнародного, внутрішнього сертифіката чи іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію від СОУГО-19 однією дозою дводозної вакцини (жовті сертифікати) або однією дозою однодозної вакцини чи двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції або одужання особи від зазначеної хвороби, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).

Перевізник несе відповідальність за наявність у всіх пасажирів (крім осіб, які не досягли 18 років) документів, передбачених цим підпунктом.

Відповідно до підпункту 23 пункту 3 забороняєтсья пасажирам (крім осіб, які не досягли 18 років) користуватися послугами регулярних та нерегулярних перевезень автомобільним транспортом у міжобласному та міжнародному сполученнях (крім перевезень легковими автомобілями з кількістю пасажирів, включаючи водія, до п’яти осіб без урахування осіб віком до 14 років або більшою кількістю пасажирів за умови, що вони є членами однієї сім’ї) без наявності у них негативного результату тестування на СОVID-19 методом полімеразної ланцюгової реакції або експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2, яке проведене не більш як за 72 години до дня поїздки; або документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації; або документа, що підтверджує отримання однієї дози дводозної вакцини; або міжнародного, внутрішнього сертифіката чи іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію від СОVID-19 однією дозою дводозної вакцини (жовті сертифікати) або однією дозою однодозної вакцини чи двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції або одужання особи від зазначеної хвороби, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).

Перевізник зобов’язаний забезпечити інформування пасажирів про передбачені цим підпунктом обмеження.

На офіційному вебсайті Міністерства охорони здоров'я України опубліковано матеріали щодо правил поїздок між регіонами та обов’язкових потрібних для пасажирських перевезень документів

(https://moz.gov.ua/article/news/uhvaleno-zmini-schodo-mizhregionalnih-perevezen- avtomobilmm -tramportom).

Зокрема, зазначено інформацію щодо усіх типів документів, що можуть бути надані перевізнику та/або уповноваженим особам відповідних рейдових груп, що проводять перевірки документів, у тому числі документу про отримання однієї дози вакцини форми первинної облікової документації № 063/о «Карта профілактичних щеплень» яку пасажир, користувач послуг з перевезень може отримати одразу після процедури вакцинації у лікаря, який проводив щеплення.

З 30 жовтня на території Житомирської області буде встановлений «червоний» рівень епіднебезпеки. Відповідне рішення ухвалили під час позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій 27 жовтня.

Відповідно до рівнів епіднебезпеки «червона зона» передбачає такі обмеження:

роботу закладів громадського харчування, окрім адресної доставки та замовлень навинос;

роботу ТРЦ та інших розважальних закладів, кінотеатрів, театрів тощо;

роботу закладів освіти, окрім дитячих садків і початкових класів шкіл;

робота непродовольчих ринків і магазинів, спортзалів, басейнів і фітнес-центрів;

проведення масових заходів, окрім офіційних спортивних заходів і матчів командних ігрових видів спорту без глядачів;

роботу закладів культури, окрім історико-культурних заповідників, проведення кіно- та відеозйомки.

Однак вказані обмеження не будуть діяти у тих випадках, якщо 100% співробітників (організаторів) та відвідувачів (учасників) вказаних закладів (заходів) будуть повністю імунізовані та матимуть зелений COVID-сертифікат.

Голова Житомирської ОДА Віталій Бунечко звертається до жителів Житомирщини та закликає дотримуватися протиепідемічних заходів, а також якнайшвидше вакцинуватися проти COVID-19.

«Тільки так ми зможемо подолати пандемію та повернутися до звичного нам  життя», – наголосив Віталій Бунечко.

Сьогодні, 25 жовтня, Представниця Урядової уповноваженої з прав осіб з інвалідністю в Житомирській облдержадміністрації Неля Ковалюк разом із депутатами Житомирської міської ради, представниками Департаменту містобудування та земельних відносин й Управління капітального будівництва міськради взяли участь у виробничій нараді щодо готовності скверу на майдані Путятинський у Житомирі.

Неля Ковалюк відзначила безбар’єрність даного об’єкту, що дозволяє відвідувати його маломобільним групам населення.

«Об’єкт зручний для пересування, прогулянок, відпочинку містян. Чудовий дитячий майданчик, зручні доріжки. Багато різних незвичайних рослин. Хотілося б, щоб житомиряни берегли і підтримували побачене», – зазначила  Представниця Урядової уповноваженої.

Нагадаємо, що Неля Ковалюк також проінспектувала об’єкти програми Президента «Велике будівництво», реалізовані на Житомирщині, – реконструйовані будівлі Магістрату та Пулинської школи.