• Головна
  • Новини
  • Коростишівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану інформує:

Коростишівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану інформує:

Особливості державної реєстрації актів цивільного стану за заявами, поданими

 через центри надання адміністративних послуг

   29 серпня 2018 року Міністерство юстиції України видало Наказ №2825/5 «Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», яким визначено механізм організації надання визначених послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через центри надання адміністративних послуг.

   Зокрема на території Житомирської області послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через центри надання адміністративних послуг и надаються у:   

1. Центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету Бердичівської міської ради;

2. Центрі надання адміністративних послуг Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області;

3. Центрі надання адміністративних послуг Житомирської міської ради;

4. Секторі надання адміністративних послуг Пулинської районної державної адміністрації Житомирської області

5. Центрі надання адміністративних послуг Малинської районної державної адміністрації;

6. Центрі надання адміністративних послуг у м. Малині;

7. Центрі надання адміністративних послуг Новоград-Волинської міської ради;

8. Центрі надання адміністративних послуг Баранівської міської ради;

9. Центрі надання адміністративних послуг Ємільчинської районної державної адміністрації Житомирської області;

10.Центрі надання адміністративних послуг Коростишівської районної державної адміністрації Житомирської області.

З 15 березня 2019 року мешканці Житомирської області мають можливість звертатись за отриманням послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану не лише до відділів державної реєстрації актів цивільного стану, а й до вищевказаних центрів надання адміністративних послуг

       Визначено, що вищевказані Центри з надання адміністративних послуг надаватимуть адміністративні послуги з державної реєстрації зміни імені та державної реєстрації розірвання шлюбу за спільною заявою подружжя, яке не має дітей.

    

    Особливості державної реєстрації актів цивільного стану за заявами, поданими через центри надання адміністративних послуг

         Державна реєстрація актів цивільного стану може проводитися за заявою заявника шляхом звернення до центру надання адміністративних послуг.

        У разі подання заяви та документів, необхідних для державної реєстрації актів цивільного стану, до центру надання адміністративних послуг адміністратор такого центру вчиняє усі дії щодо роз’яснення умов та порядку проведення державної реєстрації актів цивільного стану, прийняття відповідних документів, які передбачені Правилами державної реєстрації актів цивільного стану в Україні (далі-Правила) та здійснення яких покладається на працівника органу державної реєстрації актів цивільного стану.

         Адміністратор центру надання адміністративних послуг за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян формує та реєструє заяву, на якій заявник за умови відсутності зауважень до відомостей, зазначених у ній, проставляє власний підпис.

Для державної реєстрації актів цивільного стану подаються заява, документи, які підтверджують факти, що підлягають державній реєстрації, а також паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства заявника, та посвідка на постійне чи тимчасове проживання або інший документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України.

       Якщо документи, що подаються для державної реєстрації актів цивільного стану, складені іноземною мовою, до заяви обов’язково додаються переклад їх тексту українською мовою, а також копії паспортного документа іноземця, посвідки на постійне чи тимчасове проживання або іншого документа, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України, засвідчені в установленому порядку.

         Центр надання адміністративних послуг забезпечує передачу заяви та документів, необхідних для державної реєстрації актів цивільного стану, до відділу державної реєстрації актів цивільного стану в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці на розгляд та зберігання.

        Відділ державної реєстрації актів цивільного стану невідкладно в день отримання заяви від центру надання адміністративних послуг обліковує її у відповідному журналі прийому заяв, де здійснює відмітку про подання такої заяви через центр надання адміністративних послуг.

          Перебіг строку у разі подання заяви про державну реєстрацію актів цивільного стану через центр надання адміністративних послуг починається з дня реєстрації такої заяви адміністратором відповідного центру в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян.

         Державна реєстрація актів цивільного стану, видача відповідного свідоцтва та у випадках, передбачених Правилами, витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян проводиться відділом державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до законодавства.

      У разі подання документів через центр надання адміністративних послуг отримання письмової відмови в проведенні державної реєстрації акту цивільного стану, висновку про надання дозволу на зміну імені чи про відмову у зміні імені здійснюється в центрі надання адміністративних послуг, через який подано відповідну заяву.

      Центр надання адміністративних послуг забезпечує отримання відповідних документів не пізніше наступного робочого дня з дня державної реєстрації акту цивільного стану чи прийняття відділом державної реєстрації актів цивільного стану рішення про відмову в проведенні такої реєстрації або складання висновку про надання дозволу на зміну імені чи про відмову у зміні імені.

      Відділ державної реєстрації актів цивільного стану на підставі акта приймання-передавання передає оформлене  ним свідоцтво чи письмову відмову в проведенні державної реєстрації акту цивільного стану або висновок про надання дозволу на зміну імені чи про відмову у зміні імені уповноваженій особі центру надання адміністративних послуг для подальшого вручення заявнику.                         

      У разі неотримання заявником свідоцтва, витягу чи письмової відмови в проведенні державної реєстрації акту цивільного стану або висновку про надання дозволу на зміну імені чи про відмову у зміні імені протягом одного місяця з дня їх надходження до центру надання адміністративних послуг вони повертаються на підставі акта приймання-передавання до відповідного відділу державної реєстрації актів цивільного стану для зберігання та подальшої видачі заявнику відділом державної реєстрації актів цивільного стану.

      Письмову відмову в проведенні державної реєстрації акту цивільного стану або висновок про надання дозволу на зміну імені чи про відмову у зміні імені відділ державної реєстрації актів цивільного стану надсилає заявнику не пізніше наступного дня.

Начальник

Коростишівського р/в ДРАЦС                                                               Наталія БІЛОШИЦЬКА