Відповідно до розпорядження № 95-к оголощено конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Коростишівської міської ради

Вимоги до посади:

- вища освіта відповідного професійного спрямування (інженери-будівельники всіх спеціальностей, архітектори) за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

- громадянство України;

- стаж роботи в органах місцевого самоврядування та/або на державній службі за фахом не менше одного року або стаж роботи за фахом у сфері містобудування, будівництва та архітектури не менше як три роки;

- володіння державною мовою, персональним комп’ютером.

                                                                                                                                                Президенту України

                                                                                                                                                                                  П. Порошенку

                                                                                                                                                                                  Прем’єр-міністру України

                                                                                                                                                                                  В. Гройсману

                                                                                                                                                                                  Голові НКРЕКП

                                                                                                                                                                                  Д. Вовку

 

ЗВЕРНЕННЯ

Ми, депутати Коростишівської міської ради, глибоко стурбовані ситуацією, що склалася у зв’язку з встановленням НКРЕКП з 01 квітня 2017 року абонентської плати за транспортування і розподіл газу для населення та промислових споживачів, а також планами НКРЕКП щодо вирівняння протягом трьох років тарифів на газ для населення та промисловості.

Постановою НКРЕКП від 28 березня 2017 року № 348 були встановлені тарифи на послуги транспортування природного газу для споживачів України для точок входу і точок виходу для ПАТ «Укртрансгаз». Також були встановлені тарифи на послуги розподілу природного газу для газорозподільних підприємств, розрахованих на основі приєднаної потужності.

Таким чином, з 01 квітня 2017 року НКРЕКП фактично запроваджена абонентська плата за підключення до системи газопостачання. На підставі цього населення України зобов’язано оплачувати вартість такої послуги щомісячно, виходячи з потужності лічильника та незалежно від фактичного обсягу споживання.

Важливою обставиною, яка свідчить про несправедливість і необґрунтованість встановлення НКРЕКП абонентської плати за газ для споживачів є те, що субсидія на нововведену абонентську плату не поширюється, оскільки згідно зі статтею 102 Бюджетного кодексу України, пільги і субсидії надаються на оплату природного газу. На послуги з транспортування та розподілу газу пільги і субсидії діючими нормами законодавства не розповсюджуються.

Складається враження, що НКРЕКП як регулятор у сфері енергетики умисно переклав плату за розподіл та транспортування газу з відповідних підприємств на населення. Це при тому, що більше 70% розподільчих мереж, які будуть отримувати фіксовану абонентську плату, знаходяться в управлінні компаній олігархів.

Нововведена абонентська плата – це ще один додатковий платіж для українського населення, яке сьогодні знаходиться на грані зубожіння.

Радикально змінена методологія розрахунку перетворює доставку газу до житлового будинку чи квартири в окрему комунальну послугу, а загальні видатки платників за газ можуть зрости в декілька разів.

Досить негативним наслідком введення в дію таких тарифів є значне посилення диференціації сукупної плати за газ для регіонів, коли відчутним буде нерівномірний їх розподіл. Виходить, що в розвинених промислових регіонах та великих містах, де щільність споживачів більша, тариф буде меншим. У віддалених районах, де невеликі розподільчі компанії та компанії з малою кількістю абонентів, тариф буде високим.

До того ж, при розробленні та введенні нових тарифів на газ НКРЕКП не взято до уваги ті обставини, що більшість побутових споживачів, у тому числі, сільське населення, прилади обліку використання газу та газові труби придбали та встановили у своїх квартирах чи житлових будинках виключно за власний рахунок. У зв’язку з цим виникає цілком логічне запитання: чому пересічні громадяни з прожитковим мінімумом в розмірі 1600 грн. на одну працездатну особу, змушені додатково платити так званий «податок на трубу» за власні кошти?

Наголошуємо на тому, що запровадження НКРЕКП додаткової абонентської плати для споживачів природного газу, яке призведе до необґрунтованого збільшення сумарних платежів за газ для населення, суперечить положенню пункту 1 частини 1 статті 3 Закону України «Про ринок природного газу», оскільки не сприяє реалізації одного із принципів функціонування ринку природного газу – принципу забезпечення високого рівня захисту прав та інтересів споживачів природного газу.

Враховуючи вищевикладене, з метою повного і всебічного захисту прав та інтересів споживачів природного газу, запобігання погіршення соціально-економічної ситуації в Україні, уникнення соціальної напруги серед населення,

просимо Вас:

  1. Скасувати постанови НКРЕКП, якими запроваджено абонентську плату за газ, як такі, що погіршують соціально-економічне становище громадян та суперечить принципу забезпечення високого рівня захисту прав та інтересів споживачів природного газу.
  2. Невідкладно вжити заходів щодо приведення тарифів на газ до економічно обґрунтованого рівня, зокрема, шляхом встановлення єдиного граничного тарифу на газ з прозорою структурою.
  3. Розробити новий нормативний механізм нарахування тарифів на природний газ на засадах прозорості, об’єктивної економічної обґрунтованості та з урахуванням сучасних ринкових умов.

Прийнято рішенням тридцять першої (позачергової) сесії Коростишівської міської ради сьомого скликання

від 11 квітня 2017 року №109

                                                                                                                                   Президенту України

                                                                                                                                   П. Порошенку

                                                                                                                                   Голові Верховної Ради України

                                                                                                                                   А. Парубію

  

                                                                                                                                   Прем’єр-міністру України

                                                                                                                                   В. Гройсману

  

ЗВЕРНЕННЯ

Ми, депутати Коростишівської міської ради, наполягаємо на якнайшвидшому законодавчому врегулюванні питання передачі органам місцевого самоврядування повноважень щодо розпорядження землями за межами населених пунктів.

Адже сьогодні склалася парадоксальна ситуація, коли землями поза межами населених пунктів, що розташовані на території обєднаних територіальних громад, розпоряджаються не відповідні ради, а чиновники Держгеокадастру. Ті громади, які ще не об’єдналися, через відсутність вільних земель в межах населених пунктів не можуть вирішити свої нагальні питання, у тому числі, у сфері містобудування, забезпечення земельними ділянками учасників АТО, розташування цвинтарів, сміттєзвалищ тощо.

19 квітня 2016 року Верховна Рада України прийняла у першому читанні проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування з управління земельними ресурсами та посилення державного контролю за використанням і охороною земель» № 4355, який покликаний вирішити вищевказані питання.

Завдяки прийняттю законопроекту № 4355 територіальні громади, що об’єдналися відповідно до закону, зможуть безперешкодно стати власниками земель за межами населених пунктів, крім земель оборони, земель природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення на об’єктах природно-заповідного фонду загальнодержавного значення та інших, які мають важливе значення для держави. Тим сільським, селищним та міським радам, які ще не обєдналися, передається право розпорядження землями за межами населених пунктів.

Вільне розпоряджання такими землями сільськогосподарського призначення сприятиме розвиткові фермерського господарства. Більше того, це дасть можливість місцевим радам забезпечити учасників Антитерористичної операції земельними ділянками, адже сьогодні права багатьох з них не можуть бути реалізовані через відсутність вільних земельних ділянок в межах населених пунктів.

Незважаючи на те, що з моменту прийняття законопроекту № 4355 у першому читанніпройшов рік і він підготовлений до розгляду у другому читанні, він так і не був розглянутий Парламентом.

Зволікання з законодавчим врегулюванням даного питання гальмує реформу децентралізації в земельній сфері та суперечить її основоположним принципам.

Враховуючи вищевикладене, з метою створення достатньої ресурсної бази для розвитку місцевого самоврядування в Україні відповідно до європейських стандартів, підтримки добровільного об’єднання територіальних громад, впровадження прозорого та публічного процесу управління та розпорядження землями за межами населених пунктів,

просимо Вас:

забезпечити якнайшвидший розгляд у другому читанні і прийняття проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування з управління земельними ресурсами та посилення державного контролю за використанням і охороною земель» (реєстраційний номер 4355).

Прийнято рішенням тридцять першої (позачергової) сесії Коростишівської міської ради сьомого скликання

від 11 квітня 2017 року №110

№п/п Назва рішення
1 Про звернення Коростишівської міської ради щодо необхідності і негайного скасування абонентської плати за транспортування і розподіл газу
2 Про звернення міської ради щодо необхідності, прийняття у другому читанні проекту Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевоно самоврядування  з управління земельними ресурсами та посилення державного контролю за використанням і охороною земель"
3 Про внесення змін до міського бюджету на 2017 рік
4 Про звернення міської ради щодо співучасті у фінансуванні
5 Про підтримання інціативи щодо створення Всеукраїнської асоціації міських, селищних та сільських рад об`єднаних територіальних громад
6 Про затвердження Статутів ДНЗ у новій редакції
7 Про припинення повноважень депутата 
8 Про внесення змін до рішень Коростишівської міської ради сьомого скликання
9 Про внесення змін до рішень Коростишівської міської ради 7 скликання від 30.03.17 № 71

 

Відповідно до ст.46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», скликати тридцять першу (позачергову)  сесію міської ради сьомого скликання 11 квітня 2017 року, о 10-ій годині, в сесійній залі міської ради.

На розгляд сесії внести питання:

  1. Про внесення змін до міського бюджету на 2017 рік.

На сесію запросити депутатів обласної, районної рад, закріплених за містом; голову районної ради; голову районної державної адміністрації; начальників Коростишівського відділу поліції ГУ НП в Житомирській області, ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області; керівників підприємств міської комунальної власності, дошкільних закладів освіти; представників засобів масової інформації.

ОГОЛОШЕННЯ

про роботу постійних комісій міської ради та скликання тридцять першої (позачергової) сесії міської ради

Інформуємо, що відповідно до розпорядження міського голови від 07.04.2017 №39 «Про скликання тридцять першої (позачергової) сесії міської ради сьомого скликання»  ХХХІ сесія міської ради відбудеться 11 квітня 2017 року о 10.00 в сесійній залі міської ради.

Внесені на розгляд сесії питання попередньо будуть вивчені:

 10 квітня 2017 року о 14.00 на спільному засіданні постійних комісій з питань бюджету та комунальної  власності; з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та гуманітарних питань, що відбудеться  в сесійній залі міської ради.;

11 квітня 2017 року о 08.00 на засіданні постійних комісій з питань законності, правопорядку і прав людини, регламенту, депутатської етики і місцевого самоврядування та  запобігання корупції.

Коростишівська міська рада на даний час формує списки учасників бойових дій та учасників АТО, місце проживання яких зареєстроване в  населених пунктах Коростишівської міської ради, які згідно чинного законодавства мають першочергове право на отримання земельних ділянок.

Зважаючи на вище викладене, Коростишівська міська рада пропонує учасникам бойових дій та учасників АТО звертатися в кабінет №10 або №11 (приміщення міської ради за адресою: вул.Володимирська, 1) для подачі заяв та відповідного пакету документів. Телефон для довідок: 5-83-07, 5-83-04.